Bezrobocie nadciąga nad Polskę » czytaj więcej w Gazecie Polskiej! Więcej »

Uwaga, pieniądze znikają z kont

Klienci BGŻ BNP Paribas przeżywają nerwowe chwile - z ich kont internetowych "znikają" pieniądze, a niektóre płatności są dublowane.

youtube.com/print screen
Klienci BGŻ BNP Paribas przeżywają nerwowe chwile - z ich kont internetowych "znikają" pieniądze, a niektóre płatności są dublowane. Szefostwo banku uspokaja, ale potwierdza, że pojawiły się problemy.

O niepokojącej sytuacji informuje tvn24bis.pl. Podaje, że klienci BGŻ BNP Paribas alarmują o kłopotach w systemie e-bankowości.

Biuro prasowe BGŻ BNP Paribas potwierdziło "przejściowe problemy". Spowodowane "przeprowadzoną migracją danych i ujednolicenia systemów bankowości elektronicznej, którą przeprowadzono w miniony weekend" - podaje tvn24bis.pl

"Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem  salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe" - podano. Równocześnie zapewniając, że pieniądze klientów są bezpieczne.

 



Źródło: tvn24bis.pl,niezalezna.pl

 

#e-bankowość #BGŻ BNP Paribas #finanse

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
gb
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo