W „Gazecie Polskiej Codziennie” prezentujemy 32. odcinek cyklu „Finanse na co dzień”, dotyczący oferty PKO Banku Polskiego. Materiał o szerokim walorze edukacyjnym został przygotowany przez redakcję we współpracy z PKO Bankiem Polskim.
W najbliższym numerze „Gazety Polskiej Codziennie” zajmujemy się tym, jak nowoczesne technologie nie tylko wpływają na dynamiczny rozwój małych i średnich przedsiebiorstw, ale także pomagają budować więź między klientem a firmą. Jedną z propozycji w tym kontekście jest Zen Card.
W dobie rosnącej konkurencji przedsiębiorcy zainteresowani są każdym pomysłem na pozyskanie nowych klientów i utrzymanie dotychczasowych. Szukają sprawdzonych rozwiązań na obsługę klienta zarówno online, jak i w bezpośrednich kontaktach. Z pomocą przychodzą doradcy, ciekawe szkolenia, a nawet banki, od których oprócz kompleksowej oferty produktowej oczekuje się także wsparcia merytorycznego.
Szczegóły oferty już w piątkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” w artykule pt. „Technologie w służbie klientów banku”.
Polecamy!
Korzyści płynące ze stosowania ZenCard
Partnerem wydania cyklu "Finanse na co dzień" jest PKO Bank Polski. Patronem medialnym cyklu jest niezalezna.pl oraz „Gazeta Polska"