„Gazeta Polska Codziennie” w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku zanotowała największy wzrost sprzedaży pośród wszystkich dzienników na rynku – podaje portal wirtualnemedia.pl
Większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowało spadki. Najwięcej stracił „Parkiet”. Zyskały tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”,
„Gazeta Polska Codziennie” zanotowała ponad 7 proc. wzrost sprzedaży wydań drukowanych do 19 642 egz.
Tym samym dziennik znalazł się na piątym miejscu najpoczytelniejszych dzienników w Polsce.
Analizę sprzedaży prasy ogółem przeprowadził Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, dla wirtualnemedia.pl.
W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku najwięcej sprzedawał „Fakt” należący do niemieckiego Ringier Axel Springer Polska-średnio w liczbie 281 874 egz. Sprzedaż tego dziennika zmniejszyła się o 7,98 proc. .
Drugie miejsce zajął „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie 138 434 egz., notując spadek o 4 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej”, której sprzedaż wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 8,39 proc. i wyniosła ponad 97 tys. egz.
Na czwartym miejscu uplasował się “Przegląd Sportowy” z liczbą ponad 28 tys. czytelników.
Źródło: wirtualnemedia.pl
#Gazeta Polska Codziennie
Marek Nowicki