PODMIANA - Przestają wierzyć w Trzaskowskiego » CZYTAJ TERAZ »

Zmień kraj. Idź na wybory

"Zmień kraj. Idź na wybory" - spot pod takim tytułem emitowano jesienią 2007 r. w głównych stacjach komercyjnych przez 10 dni, również w czasie ciszy wyborczej.

niezalezna.pl
niezalezna.pl
"Zmień kraj. Idź na wybory" - spot pod takim tytułem emitowano jesienią 2007 r. w głównych stacjach komercyjnych przez 10 dni, również w czasie ciszy wyborczej. Organizacje, które wymyśliły tę "kampanię społeczną" po tym jak zmieniła się władza w kraju - nie ponowiły jej. - Czyżby kręgi zbliżone do światłych nie prowadziły w tym roku akcji profrekwencyjnej pod hasłem "idź na wybory zmień rząd"/prezydenta? - pyta retorycznie Agnieszka Romaszewska.

Emisja spotów w trakcie rządów Prawa i Sprawiedliwości wzywają do "zmiany kraju" oficjalnie promowała tylko udział w wyborach parlamentarnych. Przeprowadziło ją ponad 150 organizacji skupionych w koalicji "21pazdziernika.pl". W jej skład weszły m.in.: Forum Obywatelskiego Rozwoju (jego przewodniczącym Rady jest dziś Leszek Balcerowicz), Fundacja im. Stefana Batorego i Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Szefowa tej ostatniej organizacji, Henryka Bochniarz w 2014 r. została odznaczona przez prezydenta Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski.

Plakat akcji:


- Ponad trzy miliony osób uległo kampanii "Zmień kraj. Idź na wybory". Zachęciła ona do wzięcia udziału w zeszłorocznych wyborach parlamentarnych 10 proc. uprawnionych do głosowania - chwalili się na konferencji prasowej organizatorzy akcji.

 



Źródło: niezalezna.pl

sp