Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

Platforma absurdów

„Codzienna” opisała właśnie, jak marszałek województwa lubuskiego Elżbieta Polak promuje się w prasie za pieniądze UE. Lans ludzi Platformy Obywatelskiej za środki z publicznej kieszeni to - zwłaszcza przed zbliżającymi się wyborami - nic nowego. Mar

„Codzienna” opisała właśnie, jak marszałek województwa lubuskiego Elżbieta Polak promuje się w prasie za pieniądze UE. Lans ludzi Platformy Obywatelskiej za środki z publicznej kieszeni to - zwłaszcza przed zbliżającymi się wyborami - nic nowego. Marszałek dolnośląski Rafał Jurkowlaniec wykorzystał na przykład kampanię billboardową, która w założeniu miała promować region. W założeniu, bo na billboardach widać głównie tylko Jurkowlańca. I co z tego, że radni PiS-u domagają się, by Dolny Śląsk rozsławiali jego znani mieszkańcy - Maja Włoszczowska i Łukasz Kubot. Ważne, że wyborcy napatrzą się na „bezpartyjnego fachowca z poparciem PO”, faktycznie żołnierza Schetyny od czasów, gdy razem należeli do KLD. Kierowany przez Jurkowlańca urząd marszałkowski wydał właśnie 66 mln zł (sic!) na portal internetowy. A dzieje się to w czasie, gdy urząd wykłóca się w sądzie z magistratem Wrocławia o to, kto ma zapłacić za obwodnicę tego miasta. Budowa kosztowała 50 mln zł... Na portal forsa się znalazła - w sporej części unijna. Co tam inne potrzeby, priorytetem w czasach kryzysu jest to, by ludziska pooglądali sobie w internecie fajne mapy i inne obrazki. I zdjęcia polityków regionu, rzecz jasna!
 

 



Źródło: Gazeta Polska Codziennie

Anita Gargas