10 wtop „czystej wody”, czyli rok z nielegalną TVP » Czytaj więcej w GP!

To świetna wiadomość. Sprzedaż „Wyborczej” nieustannie spada

„Gazety Wyborcza” kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży.

Piotr Galant/Gazeta Polska
Piotr Galant/Gazeta Polska
„Gazety Wyborcza” kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Okręt flagowy ze stajni Adama Michnika został wyprzedzony przez „Super Express”, który znalazł się na drugim miejscu w rankingu średniej sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich.

Liderem rankingu wciąż jest „Fakt”. Średnia sprzedaż tego dziennika w lutym 2017 roku wyniosła ponad 276 tys. egzemplarzy. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc.

Wiceliderem był „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie ponad 130 tys. egz., notując spadek o 8,10 proc.

„Gazeta Wyborcza” w porównaniu z ubiegłym rokiem zaliczyła potężny spadek, bo aż o 22,59 proc. Produkt z Czerskiej sprzedawał się w 81 333 egz. Przypomnijmy. dane za styczeń mówiły o liczbie ponad 118 tys. sprzedanych egzemplarzach w miesiącu. Jest to więc nie tylko ogromny spadek w stosunku do poprzedniego roku, ale i poprzedniego miesiąca.

Czwartą lokatę zajął „Przegląd Sportowy” ze sprzedażą na poziomie ponad 25 tys. i spadkiem w ciągu roku na poziomie 13,67 proc.

Na piątym miejscu w sprzedaży egzemplarzowej - wyprzedzając w tym segmencie „Dziennik Gazetę Prawną”, „Rzeczpospolitą” i „Puls Biznesu” - znalazła się „Gazeta Polska Codziennie” z wynikiem na poziomie ponad 18 tysięcy egzemplarzy.

 



Źródło: wirtualnemedia.pl

#wyborcza #dzienniki

Marek Nowicki