„Gazety Wyborcza” kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Okręt flagowy ze stajni Adama Michnika został wyprzedzony przez „Super Express”, który znalazł się na drugim miejscu w rankingu średniej sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich.
Liderem rankingu wciąż jest „Fakt”. Średnia sprzedaż tego dziennika w lutym 2017 roku wyniosła ponad 276 tys. egzemplarzy. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc.
Wiceliderem był „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie ponad 130 tys. egz., notując spadek o 8,10 proc.
„Gazeta Wyborcza” w porównaniu z ubiegłym rokiem zaliczyła potężny spadek, bo aż o 22,59 proc. Produkt z Czerskiej sprzedawał się w 81 333 egz. Przypomnijmy. dane za styczeń mówiły o liczbie ponad 118 tys. sprzedanych egzemplarzach w miesiącu. Jest to więc nie tylko ogromny spadek w stosunku do poprzedniego roku, ale i poprzedniego miesiąca.
Czwartą lokatę zajął „Przegląd Sportowy” ze sprzedażą na poziomie ponad 25 tys. i spadkiem w ciągu roku na poziomie 13,67 proc.
Na piątym miejscu w sprzedaży egzemplarzowej - wyprzedzając w tym segmencie „Dziennik Gazetę Prawną”, „Rzeczpospolitą” i „Puls Biznesu” - znalazła się „Gazeta Polska Codziennie” z wynikiem na poziomie ponad 18 tysięcy egzemplarzy.
Źródło: wirtualnemedia.pl
#wyborcza #dzienniki
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
Marek Nowicki