Według najnowszego zestawienia sprzedaży ogólnopolskich dzienników, "Gazeta Polska Codziennie" jako jeden z nielicznych tytułów osiągnęła w skali rok do roku wzrost. Podobnie, sprzedaż "GPC" wzrosła również w skali miesiąc do miesiąca, czym znacząca liczna dzienników nie może się pochwalić.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za sierpień 2020 r. w kategorii "rozpowszechnianie płatne ogólnopolskich dzienników", redakcja "Gazety Polskiej Codziennie", jako niemal jedyny tytuł może pochwalił się wzrostami sprzedaży w skali zarówno miesiąc do miesiąca, jak i rok do roku.
W skali rok do rok sprzedaż tytułu wzrosła o 0,5 proc. Lepszym wynikiem może pochwalić się tylko "Parkiet", a znacząca liczba tytułów zanotowała dwucyfrowe spadki, w tym największe - "Gazeta Wyborcza" (-32 proc.), "Przegląd Sportowy" (-22,2 proc.) oraz "Fakt" (-21,8 proc.).
W skali miesiąc do miesiąca "Gazeta Polska Codziennie" odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 7,5 proc., co daje redakcji drugi wynik w kategorii dzienników ogólnopolskich. Wyższy wzrost odnotował tylko "Przegląd Sportowy".
Portal wirtualnemedia.pl, który przedstawił dane ZKDP, skupił się w ich omówieniu głównie na spadkach sprzedaży.
- Zaskakujące, dlaczego wirtualnemedia.pl nie zauważają dobrego wyniku "Gazety Polskiej Codziennie", a wcześniej - tygodnika "Gazeta Polska", które notują widoczne wzrosty. Powinniśmy je dostrzegać jako dowód, że prasa drukowana wciąż ma potencjał
- komentuje wyniki Beata Dróżdż, Prezes Zarządu Forum SA, wydawcy "Gazety Polskiej Codziennie".