WSiP to jedno z wiodących polskich wydawnictw edukacyjnych. Po blisko 50 lat, dochodzi do zmiany logo. To - jak podkreśla firma - symboliczny początek nowego rozdziału.
Jak argumentuje WSiP, „nowy znak graficzny WSiP ma uosabiać panujące obecnie w edukacji przenikanie się dwóch światów: tradycyjnego (opartego na tradycyjnych książkach) oraz współczesnego (wykorzystującego nowe technologie i rozwiązania cyfrowe). Dlatego też sygnet nowego logo składa się z dwóch elementów: prostokątnego ekranu oraz otwartej książki. Zaprojektowany w ten sposób znak w czytelny sposób ma obrazować nie tylko dwa główne filary działalności firmy, ale i jej misję, zgodnie z którą – łącząc tradycję z nowoczesnością – WSiP tworzy edukację dla przyszłości”.
Logo powstało w polskim studio TOFU.
- Zdajemy sobie sprawę, jak duże jest przywiązanie nauczycieli do marki WSiP. Chcieliśmy, aby nowe logo podkreślało cyfrową transformację, do której w ostatnich latach doszło w naszym wydawnictwie. Jednocześnie wciąż chcemy odwoływać się do naszego bogatego dziedzictwa, które jest tak bliskie ie tylko nauczycielom, ale także wielu pokoleniom uczniów korzystających z naszych rozwiązań edukacyjnych i publikacji. Jestem przekonana, że udało nam się zrealizować te założenia z powodzeniem, a efekty współpracy z TOFU Studio spełniły nasze oczekiwania
- opisała Małgorzata Simonides, dyrektor działu rozwoju nowych produktów i badań we WSiP.