Nawrocki w wywiadzie dla #GP: Silna Polska liderem Europy i kluczowym sojusznikiem USA Czytaj więcej w GP!

Zielona Góra: ZUS z bezpośrednią obsługą klientów

Po przerwie spowodowanej COVID-19 oddział ZUS w Zielonej Górze wznowił w poniedziałek (26 kwietnia br.) bezpośrednią obsługę klientów. Jego sala obsługi jest ponownie otwarta w dni powszednie – od godz. 8:00 do 15:00 – poinformowała rzeczniczka lubuskiego ZUS Agata Muchowska.

pixabay.com

Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zielonej Górze była zawieszona od 8 kwietnia br. w związku z sytuacją epidemiczną wśród jego pracowników.

ZUS przypomina, że wiele spraw nadal można załatwić bez wychodzenia z domu, przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS. Jeśli ktoś nie ma jeszcze konta, może je założyć w każdej chwili za pomocą profilu zaufanego lub bankowości elektronicznej.

Telefonicznie można uzyskać informację z zakresu rent i emerytur, zasiłków, ubezpieczeń i z obowiązków płatnika składek. Pełne informacje w swojej sprawie można otrzymać przez telefon po podaniu identyfikatora PUE i hasła (PIN) do Centrum Obsługi Telefonicznej. W innym wypadku pracownik będzie mógł podać tylko informacje ogólne.

 



Źródło: niezalezna.pl, PAP

#lubuskie

Dominika Pazdyka