"Po nasze media sięga do 8 milionów osób miesięcznie, którzy na różne sposoby docierają i z nich korzystają, z czego 2-3 mln to są bardzo aktywni użytkownicy, którzy są naszymi stałymi bywalcami, odwiedzają nas co najmniej raz dziennie" – mówi o wynikach mediów należących do Strefy Wolnego Słowa Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej", „Gazety Polskiej Codziennie" i Telewizji Republika.
W skład Strefy Wolnego Słowa (SWS) wchodzą m.in. tygodnik „Gazeta Polska”, dziennik „Gazeta Polska Codziennie”, miesięcznik „Niezależna Gazeta Polska – Nowe Państwo”, portal Niezalezna.pl, Telewizja Republika. Łącznie w grupie SWS funkcjonuje 12 tytułów, w tym dwa anglojęzyczne.
Według najnowszych danych amerykańskiej firmy zajmującej się pomiarami informacji, danych i rynku Nielsen Holdings plc, Telewizja Republika (TVR) ma zasięg średnio 3 mln miesięcznie, kanał TVR na Youtube ma miesięcznie 4 mln unikalnych użytkowników, a równocześnie 14 milionów wyświetleń.
Zasięg Telewizji Republika, kanału TVR na Youtube oraz materiałów w pozostałych social media to łącznie 8 mln użytkowników.
Po nasze media sięga do 8 mln osób miesięcznie, którzy na różne sposoby docierają i z nich korzystają, z czego 2-3 mln to są bardzo aktywni użytkownicy, którzy są naszymi stałymi bywalcami, odwiedzają nas co najmniej raz dziennie
W maju Telewizja Republika miała 3,340 mln unikalnych użytkowników – jak wynika z danych Nielsen. Dane dotyczą samej telewizji, bez materiałów w internecie.
Zasięgi Niezalezna.pl z ostatnich 30 dni z social media to 5,3 mln unikalnych użytkowników (z samego portalu niemal 1,5 mln), a Telewizji Republika - 3,7 mln.
Natomiast dziennik „Gazeta Polska Codziennie" średnio dociera każdego dnia do 10 tys. odbiorców, a tygodnik „Gazety Polskiej" do 20 tys., czyli treści obu tytułów w wersji papierowej są odbiera codziennie średnio przez 30 tys. osób.
Ubiegły rok był udany dla Strefy Wolnego Słowa. „Gazeta Polska” była jednym z liderów opinii wśród tygodników i dwutygodników. Tygodnik prowadzony przez Tomasza Sakiewicza znalazł się w gronie najbardziej opiniotwórczych mediów prasowych w roku 2022. Stabilną, wysoką pozycję w rankingu cytowalności zajmowała także TV Republika.