W okresie od 2 września do 9 października br. magazyn „Minęła 20-ta” śledziło średnio 598 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49. TVP Info zostawia daleko w tyle konkurencję - TVN24 i Polsat News.
Z analizy portalu wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2017 roku wyniosła 598 tys. osób, co przełożyło się na 3,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,13 proc. w grupie 16-59.
Największą oglądalność "Minęła 20" osiągnęła 10 września – tego dnia program obejrzało aż 759 tys. widzów.
TVP Info, w czasie nadawania programu, którego gospodarzem jest m.in. Michał Rachoń, okazało się bezkonkurencyjne. TVP Info wygrało walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24 (2,46 proc. udziału w rynku). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,83 proc.).
To nie pierwszy sukces "Minęła 20". O wcześniejszych informowaliśmy pod koniec września.