Autorka spotu, dziennikarka tygodnika „Gazeta Polska” Magdalena Piejko podkreśla, że szczególnie zależało jej na ukazaniu swoistej „sztafety pokoleń” i szczególnej atmosfery panującej w redakcji pisma.- Nowy spot, którego premiera zaplanowana jest dzisiaj o godz. 19.00 w Telewizji Republika oraz przed głównym wydaniem „Wiadomości” TVP, powstawał wspólnymi siłami podczas kolegiów tygodnika. Miał być autentyczny i pokazać po prostu to z czego jesteśmy dumni. – informuje Aleksandra Świkszcz, Dyrektor Public Relations.
- Nie musimy niczego wymyślać, bo mamy się czym pochwalić. Przedwojenna tradycja pisma, odważni dziennikarze - w tym najlepsze „pióra” w kraju, świetny nowy layout, liczne kluby „Gazety Polskiej”, dzięki którym wiemy, że to co robimy ma sens. Zależało mi też, żeby w tle wybrzmiała, osobiście dla mnie ważna i dotycząca również mnie, swoista „sztafeta pokoleń”. Gazeta Polska, szczególnie po katastrofie smoleńskiej, przyciągała młodych ludzi, którzy gdyby nie to miejsce i odważna postawa starszych dziennikarzy (wyrzucanych często przy tej okazji z innym mainstreamowych mediów) nigdy nie zajęliby się dziennikarstwem. - mówi autorka spotu, dziennikarka „Gazety Polskiej” Magdalena Piejko.