Nawrocki w wywiadzie dla #GP: Silna Polska liderem Europy i kluczowym sojusznikiem USA Czytaj więcej w GP!

Tak powstaje „Gazeta Polska”. Zobacz najnowszy spot tygodnika. WIDEO

Wydawca tygodnika „Gazeta Polska” zapowiada drugi etap kampanii promocyjnej nowego formatu „Gazety Polskiej”.

arch. GP
arch. GP
Wydawca tygodnika „Gazeta Polska” zapowiada drugi etap kampanii promocyjnej nowego formatu „Gazety Polskiej”. Od dzisiejszego wieczoru na antenie Telewizji Republika i w Programie I Telewizji Polskiej premierę mieć będzie nowy spot promocyjny tygodnika.

1 marca br. do sprzedaży trafił nowy, magazynowy format „Gazety Polskiej”. Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszyła kampania promocyjna m.in. w sieci sprzedaży, na billboardach, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej, radiu oraz telewizji, w placówkach pocztowych oraz w pociągach. Wówczas spot telewizyjny wyreżyserowany przez Weronikę Wojnach wykorzystywał i odwoływał się do czterech haseł promujących „Gazetę Polską”.

- Nowy spot, którego premiera zaplanowana jest dzisiaj o godz. 19.00 w Telewizji Republika oraz przed głównym wydaniem „Wiadomości” TVP, powstawał wspólnymi siłami podczas kolegiów tygodnika. Miał być autentyczny i pokazać po prostu to z czego jesteśmy dumni. – informuje Aleksandra Świkszcz, Dyrektor Public Relations.

Autorka spotu, dziennikarka tygodnika „Gazeta Polska” Magdalena Piejko podkreśla, że szczególnie zależało jej na ukazaniu swoistej „sztafety pokoleń” i szczególnej atmosfery panującej w redakcji pisma.

- Nie musimy niczego wymyślać, bo mamy się czym pochwalić. Przedwojenna tradycja pisma, odważni dziennikarze - w tym najlepsze „pióra” w kraju, świetny nowy layout, liczne kluby „Gazety Polskiej”, dzięki którym wiemy, że to co robimy ma sens. Zależało mi też, żeby w tle wybrzmiała, osobiście dla mnie ważna i dotycząca również mnie, swoista „sztafeta pokoleń”. Gazeta Polska, szczególnie po katastrofie smoleńskiej, przyciągała młodych ludzi, którzy gdyby nie to miejsce i odważna postawa starszych dziennikarzy (wyrzucanych często przy tej okazji z innym mainstreamowych mediów) nigdy nie zajęliby się dziennikarstwem. - mówi autorka spotu, dziennikarka „Gazety Polskiej” Magdalena Piejko.


Spot będzie równolegle emitowany w mediach społecznościowych na stronach tytułów związanych ze Strefą Wolnego Słowa.

ZOBACZ SPOT:

 



Źródło: vod.gazetapolska.pl,Gazeta Polska

#spot #Tomasz Sakiewicz #tygodnik #Gazeta Polska

red