Sprawdź gdzie kupisz Gazetę Polską oraz Gazetę Polską Codziennie Lista miejsc »

"Pier...ć Boże Narodzenie"? Nie dla antychrześcijańskiej kampanii sieci House

W najnowszej zimowej kolekcji marki odzieżowej House pojawiły koszulki z napisem „Fuck Christmas”,  a także koszulki z przekreślonymi słowami Christ (Chrystus) i Mass (msza).

niezalezna.pl
niezalezna.pl
W najnowszej zimowej kolekcji marki odzieżowej House pojawiły koszulki z napisem „Fuck Christmas”,  a także koszulki z przekreślonymi słowami Christ (Chrystus) i Mass (msza).  Internauci oburzeni antychrześcijańskimi treściami piszą petycję, w której domagają się od właścicieli ich wycofania. - Ciekawe, czy wypuszczą koszulki antyislamskie, czy jednak będą się bać "bombek" od Państwa Islamskiego? - komentują zbulwersowani konsumenci.

Po skandalicznej świątecznej kampanii promocyjnej sieci Empik wykorzystującej twarze Marii Czubaszek i satanisty Adama „Nergala” Darskiego kolejna polska sieć zaproponowała swoim klientom kontrowersyjną kampanię świąteczną.

„Państwa firma uczyniła z obrażania chrześcijan materiał do promocji swojej marki. Jest to postępowanie skrajnie nieetyczne i co najważniejsze – uderzające w godność każdego człowieka, który co roku zasiada do wigilijnego stołu” - piszą autorzy petycji, która jeszcze przed świętami zostanie wysłana do prezesa zarządu właściciela sieci House, spółki LPP, Marka Piechockiego.

Chodzi o koszulki z zimowej kolekcji dla dziewcząt, które od ponad tygodnia są eksponowane na witrynach sieci. „Czerwone, utrzymane w typowo świątecznym layoucie napisy w wulgarny sposób nakłaniają do nieobchodzenia świąt” - piszą autorzy protestu, którzy można podpisać i wysłać na stronie protestuj.pl.

Zdania są jednak podzielone, niektórzy z komentujących twierdzą np., że kampania nie ma charakteru antychrześcijańskiego. - Tu nie chodzi o wrogość do Chrystusa, targetem tych ludzi są ludzie samotni, którzy nie lubię cukierkowej atmosfery świąt narzuconej przez media - komentują.

Polska marka odzieżowa House obsługuje 165 salonów w Polsce i 110 w innych krajach europejskich. Ubrania sieci są przeznaczone dla młodzieży w wieku 13-25 lat.

 



Źródło: niezalezna.pl

Magdalena Piejko