"Brakuje na remonty dróg. Brakuje na remonty lokali komunalnych. Brakuje na kursy autobusów i tramwajów. Na co nie brakuje" - pyta Majewski.
I odpowiada, że w odpowiedzi na jego interpelację władze miasta Gdańsk przyznały, że w latach 2018-2024 zleciło spółce TVN Media realizację usług na łączną kwotę ponad 3 mln zł. To zatem ok. pół miliona rocznie!
Przemysław Majewski załączył też dokument, w którym zawarto wszystkie wydatki na usługi zlecone TVN Media. Oto lista:
Zakup usług – 26 852,97 zł (23 sierpnia 2024).
Promocja Miasta Gdańska w audycjach – 86 100,00 zł (6 czerwca 2024).
Promocja Miasta Gdańska – 429 200,00 zł (16 maja 2024).
Emisja materiałów reklamowych – 150 398,25 zł (26 kwietnia 2023).
Lokowanie marki Miasta Gdańsk – 24 600,00 zł (17 sierpnia 2022).
Lokowanie Miasta Gdańska w audycji – 135 300,00 zł (1 czerwca 2022).
Emisja spotu – 28 348,94 zł (4 maja 2022).
Promocja Miasta Gdańska – 169 982,91 zł (28 lutego 2022).
Realizacja działań promocyjnych na rzecz Miasta Gdańska – 307 500,00 zł (28 czerwca 2021).
Emisja materiałów reklamowych – 84 499,33 zł (29 marca 2021).
Emisja spotów – 81 290,79 zł (18 sierpnia 2020).
Lokowanie Gdańska w programie telewizyjnym – 116 850,00 zł (22 maja 2019).
Lokowanie Gdańska w serialu telewizyjnym – 861 000,00 zł (21 maja 2019).
Lokowanie Gdańska w ramach koncertu – 184 500,00 zł (26 kwietnia 2019).
Emisja spotów promocyjnych – 122 824,41 zł (15 kwietnia 2019).
Lokowanie Miasta Gdańska jako produktu turystycznego – 369 000,00 zł (30 listopada 2018).
Lokowanie Miasta Gdańska jako produktu turystycznego w 4 odcinkach serialu "Diagnoza" – 159 900,00 zł (3 września 2018).
Emisja materiałów reklamowych – 122 988,94 zł (20 lutego 2018).
💰GRUBA KASA NA PROMOCJĘ WŁADZ MIASTA W TVN
— Przemysław Majewski (@MajewskiPrzemek) September 30, 2024
🤬Brakuje na remonty dróg. Brakuje na remonty lokali komunalnych. Brakuje na kursy autobusów i tramwajów.
❓️Na co nie brakuje?
1/2 pic.twitter.com/IDdRlAEaDY