Kłopoty klientów BGŻ BNP Paribas nie kończą się. Część z nich nie może używać nowego serwisu bankowości elektronicznej.
Osoby korzystające z usług tego banku, do końca tygodnia nie będą mogły dokonać przelewu czy innych operacji. Tyle najwyraźniej potrwają prace przy ustabilizowaniu serwisu.
Jeśli ktoś musi pilnie wykonać przelew, musi pójść do najbliższego oddziału lub skorzystać z infolinii.
To nie jedyne problemy klientów tego banku w ostatnim czasie. Trzy dni temu informowaliśmy, że BGŻ BNP Paribas przeżywają nerwowe chwile - z ich kont internetowych "znikały" pieniądze, a niektóre płatności były dublowane. Szefostwo banku potwierdziło, że pojawiły się problemy.
Natomiast przed Świętem Niepodległości bank miał czterodniową przerwę, bankowość elektroniczna i telefoniczna zostały wyłączone.
Źródło: rmf24.pl
#bankowość elektroniczna #bank #BGŻ BNP Paribas
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
ES