Sprawdź gdzie kupisz Gazetę Polską oraz Gazetę Polską Codziennie Lista miejsc »

Nowy wizerunek marki z Rüsselsheim

Opel ma nową oprawę wizualną. Logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego sygnalizują innowacyjność, jako atut marki Opel. Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd. Firma Opel zawsze starała się demokratyzować innowacyjność i mobilność. „Nowy Opel” wyraża teraz to podejście w odświeżonej identyfikacji korporacyjnej.

mat. pras.

Podróż do przyszłości rozpoczęła się od modelu Opel GT X Experimental. Nowa błyskawica Opla pojawiła się już jako emblemat w tym modelu studyjnym. Neonowy odcień koloru żółtego użyty wtedy w konturze profilu teraz stanowi część odnowionej identyfikacji korporacyjnej Opla. Z kolei Opel Mokka jest pierwszym seryjnym modelem z Rüsselsheim z nowym obliczem – panelem przednim Opel Vizor – oraz nową koncepcją kokpitu – Pure Panel.

Firma przedstawia kolejne elementy swojej nowej estetyki „Nowy Opel”: nowe logo, nową czcionkę i nowy kolor. W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce. Dzięki nowoczesnemu wyglądowi doskonale pasują do dzisiejszych i przyszłych standardów.

Nowe wzornictwo Opla koncentruje się na najważniejszych aspektach, eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. Wpisuje się zatem w precyzyjną, odważną i czystą niemiecką filozofię stylistyczną marki. W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” również jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta. Występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej. Wszystkie wersje harmonizują ze sobą i zapewniają spójność komunikatu. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — nowe paliwo na nowe czasy. Kolor elektryzuje i zapada w pamięć, tworząc łatwo rozpoznawalną tożsamość.
 

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#branża motoryzacyjna

Paweł Kryszczak