niezalezna.pl - strefa wolnego słowa
8 grudnia 2016

Kłamie o Smoleńsku za rządowe pieniądze

Dodano: 14.04.2014 [07:19]
Kłamie o Smoleńsku za rządowe pieniądze - niezalezna.pl
foto: youtube.com/user/gazetawyborczapl
Michał Setlak w największych stacjach telewizyjnych i prasie występuje jako „niezależny ekspert” z „Przeglądu Lotniczego”. Nie chwali się jednak tym, że co miesiąc pobiera wynagrodzenie z Kancelarii Premiera Donalda Tuska. Dzięki portalowi Polonii w Wielkiej Brytanii, Nowypolskishow.co.uk, dotarliśmy do faktur wystawianych przez zespół propagandowy Macieja Laska, działający przy urzędzie premiera – ujawnia „Gazeta Polska Codziennie”

„Główny czarny charakter tej historii”, tak o gen. Andrzeju Błasiku na swoim profilu społecznościowym wypowiada się Michał Setlak. Zachwyca się też korzystnymi dla PO sondażami oraz wykazuje niezwykłą aktywność w atakowaniu opozycji politycznej i każdego, kto podważa rządową teorię nt. katastrofy smoleńskiej. Setlak poświęca mnóstwo czasu na obronę rządowego raportu ws. katastrofy smoleńskiej i działań Macieja Laska zarówno w internecie, jak i w mediach, takich jak „Gazeta Wyborcza”, TVP Info i TVN24. Występuje jako „niezależny ekspert”, zastępca redaktora naczelnego „Przeglądu Lotniczego”.

Na swoim internetowym profilu Michał Setlak podpisuje się jako „publicysta, lotnik z korzeniami w taternictwie, żeglarstwie, krótkofalarstwie, motoryzacji, elektronice i informatyce” oraz „zdecydowany przeciwnik teorii spiskowych”. Nie chwali się jednak faktem, że jest na liście płac Kancelarii Premiera. Od września 2013 r. pobiera wynagrodzenie, do końca grudnia ub. roku otrzymał łącznie 15 tys. zł brutto.

Zespół Macieja Laska powołany 9 kwietnia 2013 r. przez premiera Donalda Tuska nie wytwarza nowych dokumentów, nie bada sprawy smoleńskiej, a jedynie zajmuje się „wyjaśnianiem opinii publicznej treści informacji i materiałów” rządowego raportu Jerzego Millera z 2011 r. (...) Od lipca do grudnia 2013 r. co miesiąc odbywały się propagandowe kursy dla członków zespołu Macieja Laska, podczas których uczono się, jak wypowiadać się w mediach. Prowadzący szkolenie Adam Sanocki i Sławomir Żurek dostawali miesięcznie 6150 zł.
Za stworzenie strony internetowej, na której publikują członkowie zespołu Laska, firma Migomedia otrzymała wynagrodzenie w wysokości 17 tys. zł brutto.

Poniżej publikujemy jedną z faktur:


Cały artykuł został opublikowany w dzisiejszym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie”
POLECANE WIDEO
Opinie użytkowników
Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl