Na wyniki spółki wpływają zmniejszone przychody ze sprzedaży usług reklamowych, które spadły o 1,7 proc. i wyniosły 123,2 mln. Agora odnotowała również niższe wpływy w segmentach Prasa i Radio.
CZYTAJ WIĘCEJ: I o to ten cały wrzask? Agora straci miliony po wycofaniu rządowych reklam
Spada też wartość przychodów ze sprzedaży wydawnictw, która była niższa o 8,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r. Wpływ na to miały głównie niższe przychody ze sprzedaży publikacji Wydawnictwa Agora oraz spadki sprzedaży egzemplarzowej prasy.
CZYTAJ WIĘCEJ: Agora sprzedaje siedzibę „Wyborczej”
W okresie I-III kw. 2016 r. w ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 33,15 mln zł wobec 1,44 mln zł straty rok wcześniej – informuje spółka.
Reklama