SUV PEUGEOT 5008 został wyprodukowany w liczbie ponad 300 000 samochodów od debiutu w 2017 roku. Model osiąga doskonałe wyniki sprzedaży w Europie i na rynkach pozaeuropejskich. Od dzisiaj nowa edycja SUV-a PEUGEOT 5008 jest dostępna na polskim rynku. Ceny nowych modeli wraz ze zdjęciami znajdą Państwo w galerii.
Dzięki zmienionemu przodowi, nowym tylnym światłom Full LED, nowym kolorom nadwozia i oferowanemu po raz pierwszy pakietowi „Black Pack” samochód jest jeszcze bardziej okazały i nowoczesny.
Kolejna generacja PEUGEOT i-Cockpit z nowym panelem cyfrowych zegarów z wysokiej jakości wyświetlaczem i nowym ekranem dotykowym 10” HD potęguje doznania z jazdy. Liczne systemy wspomagania prowadzenia samochodu najnowszej generacji zapewniają większe bezpieczeństwo. Nowa jest również koncepcja gamy nowego SUV-a PEUGEOT 5008 – składa się z analogicznych wersji jak niedawno wprowadzona gama PEUGEOT 308. Obejmuje trzy poziomy wyposażenia. Dodatkowe wyposażenie jest dostępne w postaci pakietów.
Nowy grill bez obramowania jest niezwykle udanym atrybutem nowoczesnego stylu, a jednocześnie pozwala zachować płynną linię nadwozia.
Zmienione przednie reflektory zyskały na agresywności i zdecydowanie wyróżniają się na tle obecnych kanonów. Już w podstawowym poziomie wyposażenia posiadają diody LED i są przedłużone „kłami” świateł dziennych z chromowaną końcówką.
Światła przeciwmgłowe zostały zastąpione funkcją „Foggy Mode” wbudowaną w reflektory Full LED. W razie mgły przy włączeniu tylnych świateł przeciwmgłowych zostają uruchomione światła mijania ze zmniejszonym natężeniem wiązki świetlnej. Nowe, bardziej nowoczesne światła tylne również są wyposażone w technologię Full LED (łącznie ze światłami cofania), z trójwymiarowym śladem pazura wyróżniającym samochody marki. Nowy model jest również wyposażony w sekwencyjne kierunkowskazy. Przezroczyste, przydymione klosze świateł stanowią naturalne przedłużenie czarnego pasa na tylnej klapie i poszerzają optycznie nadwozie.
Nowy SUV PEUGEOT 5008 jest dostępny z następującymi silnikami spalinowymi
Silniki benzynowe:
Trzycylindrowe o pojemności skokowej 1,2 l:
Czterocylindrowe o pojemności skokowej 1,6 l:
Silniki wysokoprężne:
Czterocylindrowe o pojemności skokowej 1,5 l:
Czterocylindrowe o pojemności skokowej 2,0 l: