Nawrocki w wywiadzie dla #GP: Silna Polska liderem Europy i kluczowym sojusznikiem USA Czytaj więcej w GP!

Polska turystyka potrzebuje marki. TRANSMISJA

Dobre praktyki tworzenia marek terytorialnych oraz transgranicznych produktów i usług turystycznych.

Edyta Nowicka/niezalezna.pl
Edyta Nowicka/niezalezna.pl
Dobre praktyki tworzenia marek terytorialnych oraz transgranicznych produktów i usług turystycznych. Budowa Domu Polskich Turystycznych Marek Terytorialnych oraz projekt Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego to tematy, które dzisiaj na spotkaniu z mediami poruszy wiceminister Sportu i Turystyki Dawid Lasek oraz wojewoda pomorski Dariusza Drelich. ZAPRASZAMY NA TRANSMISJĘ!

Spotkanie odbywa się w sali im. Lecha Kaczyńskiego, w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim.

Pierwszym tematem spotkania z mediami będą dobre praktyki tworzenia marek terytorialnych oraz transgranicznych produktów i usług turystycznych. Budowa Domu Polskich Turystycznych Marek Terytorialnych to jeden z flagowych projektów realizowanych przez Departament Turystyki MSiT.



Założeniem Domu Marek jest aktywizacja i tworzenie zdolności kooperacyjnych w gospodarce turystycznej na poziomie lokalnym, regionalnym i międzyregionalnym. Identyfikacja tożsamości, budowa strategii oraz systemu zarządzania marką miejsca ma ogromny walor dynamizujący i porządkujący lokalne procesy gospodarcze.

Drugim aspektem omawianym podczas briefingu będzie projekt, Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, który wprowadza pełne bezpieczeństwo klientów biur podróży. Fundusz daje pewność, że w sytuacji niewypłacalności danego biura podróży, klient wróci do kraju bezpiecznie, a także odzyska 100 proc. kosztów wycieczki.

 



Źródło: niezalezna.pl

#turystyka #Dawid Lasek

Edyta Nowicka