Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Reklama wódki. „Solidarność” zawiadamia prokuraturę

Producent marki Żytnia Extra wykorzystał do promocji swoich trunków najsłynn

Facebook
Facebook
Producent marki Żytnia Extra wykorzystał do promocji swoich trunków najsłynniejsze zdjęcie ze Zbrodni Lubińskiej ukazujące zamordowanego Michała Adamowicza, podpisując je hasłem: Kac Vegas? Związek zawodowy NSZZ Solidarność jest oburzony skandaliczną reklamą. Bogdan Orłowski, przewodniczący ZR Zagłębie Miedziowe, złożył w prokuraturze zawiadomienie w tej sprawie.

Zarząd Regionu NSZZ "Solidarność" Zagłębie Miedziowe uchwalił stanowisko, w którym wyraził oburzenie wobec zaistniałej sytuacji i poinformował, że sprawa zostanie skierowana do organów ścigania celem ukarania winnych. "Nie ma akceptacji dla profanacji oraz nieetycznego i niemoralnego bezczeszczenia pamięci Michała Adamowicza oraz pozostałych zastrzelonych i rannych tego tragicznego w skutkach dnia Zbrodni Lubińskiej" - napisano w dokumencie.
 
- Tylko wypalony Żytnią wódą mózg mógł coś tak chorego wymyślić. Nawet nie ma słów, aby to wyrazić - komentuje Marek Lewandowski, rzecznik prasowy Związku. - Postaramy się, aby ponieśli tego konsekwencje!
 
Bogdan Orłowski, przewodniczący ZR Zagłębie Miedziowe, złożył w prokuraturze zawiadomienie "o możliwości popełnienia przestępstwa przez wykorzystanie do promocji wódki marki Żytnia zdjęcia Zbrodni Lubińskiej ukazującego zamordowanego Michała Adamowicza z podpisem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”.

 



Źródło: solidarnosc.org.pl

kp