Bank Pekao S.A. okazał się zdecydowanym liderem dziewiątej edycji badania „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce". Zajął pierwsze miejsce w sektorze bankowym osiągając wynik 85,1 proc., o 4 proc. więcej niż zdobywca drugiej lokaty. Pomiar dotyczył obsługi klienta, który ma już relację z bankiem i jest zainteresowany ofertą dla swoich dzieci.
Właśnie zakończyły się kolejne etapy badania „Instytucja Roku”, które były poświęcone jakości obsługi klienta w placówkach oraz w kanałach zdalnych. Był to drugi pomiar w tym roku, który dotyczył obsługi obecnych klientów banku zainteresowanych ofertą dla dzieci. Niekwestionowanym liderem w obsłudze klientów pytających o ofertę dla swoich pociech w placówkach bankowych został Bank Pekao S.A. osiągając wynik 85,1 proc.
W badaniu odwiedzono 130 placówek z różnych banków. Osoby posiadające już konta osobiste, odwiedzały oddziały bankowe i kontaktowały się z infolinią, aby dowiedzieć się jakie są warunki założenia rachunków dla dzieci w różnym wieku. Dla klientów były istotne nie tylko podstawowe opłaty, ale także możliwości korzystania ze środków za pomocą karty i BLIKa, dostępny zakres usług dodatkowych, ograniczenia wynikające z przepisów prawa, a także możliwe do zastosowania mechanizmy kontrolne po stronie rodziców.
Jak wynika z przeprowadzonego badania, najwięcej rozwiązań dla dzieci w wieku 7-13 lat oferuje Bank Pekao S.A., konkurując w tym względzie tylko z jednym bankiem. W tych wysoko ocenionych bankach, poza kontem z kartą, najmłodsi klienci mają też do dyspozycji aplikację z funkcjami BLIK.
- Cieszymy się, że obsługa Pekao w placówkach została tak dobrze oceniona przez klientów. Bardzo ważna jest dla nas wysoka jakość obsługi i profesjonalne podejście do klienta, zwłaszcza w bezpośrednim kontakcie. Jest to szczególnie istotne w przypadku oferty dla dzieci, ponieważ rodzice szukają najlepszych rozwiązań dla swoich pociech. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że Pekao posiada propozycje dla młodych w różnych grupach wiekowych i są one dopasowane do potrzeb zarówno rodziców, jak i dzieci. Dla dzieci w wieku 6-12 lat mamy Pakiet PeoPay KIDS, który składa się z Konta Przekorzystnego, Konta oszczędnościowego Mój Skarb, aplikacji dla dziecka PeoPay KIDS i karty dziecka Mastercard PeoPay KIDS. Rodzic może sprawować dyskretny nadzór nad finansami dziecka w specjalnej zakładce Panel rodzica. Decyduje również z jakich usług może korzystać dziecko
– mówi Karol Goluch, dyrektor Departamentu Dystrybucji Bankowości Detalicznej w Banku Pekao S.A.
Spośród 130 przebadanych placówek, 41 uzyskało najlepsze wyniki (powyżej 80 proc.) i przeszło do kolejnego etapu konkursu, walcząc obecnie o tytuł Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. Na tle badanych placówek wyróżniły się oddziały Banku Pekao, gdzie aż 9 na 10 z nich spełniło oczekiwania klientów.
Więcej informacji na temat badania „Instytucja Roku”: Konto dla dziecka. W którym banku najlepsza obsługa? - Mojebankowanie.pl
Strona z ofertą dla dzieci i nastolatków w Banku Pekao S.A.: Oferta dla dzieci - Bank Pekao S.A.