Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Niemiecka marka samochodów współpracuje z producentem League of Legends

Niemieckie przedsiębiorstwo Mercedes-Benz ogłosiło niedawno partnerstwo z producentem gier komputerowych Riot Games, które stoi za wielce popularną sieciową grą komputerową League of Legends (LoL).

mat. pras.

Luksusowa marka samochodów ze Stuttgartu została wyłącznym partnerem motoryzacyjnym wszystkich globalnych wydarzeń e-sportowych League of Legends organizowanych przez Riot Games. Ogłosiła to Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu, podczas wydarzenia zapowiadającego Mistrzostwa Świata w League of Legends 2020. 

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Riot Games, bo mocno wierzymy w e-sport” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu. „League of Legends to jedna z najpopularniejszych gier ostatnich lat. Dzięki współpracy z Riot Games na globalną skalę chcemy jeszcze aktywniej niż wcześniej uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości e-sportu i inspirować fanów z pomocą naszej marki, wchodząc z nimi w aktywny dialog” - zaznaczyła Bettina Fetzer.


Dziesiąta edycja Mistrzostw Świata w League of Legends, w skrócie Worlds 2020, odbywa się w Szanghaju w dniach od 25 września do 31 października 2020 r. – jako pierwsze duże globalne wydarzenie sportowe w Chinach od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. To nie tylko okrągła rocznica mistrzostw, ale także początek globalnego partnerstwa pomiędzy Riot Games a Mercedes-Benz.
Bettina Fetzer oficjalnie ogłosiła partnerstwo podczas wydarzenia zapowiadającego Worlds 2020; gospodarzem imprezy jest studio Riot Games z Los Angeles. Mercedes-Benz jest teraz wyłącznym partnerem motoryzacyjnym trzech globalnych wydarzeń League of Legends: Mid-Season Invitational, Worlds oraz All-Star Event. W ten sposób marka spod znaku trójramiennej gwiazdy wynosi dotychczasowy sponsoring League of Legends w Chinach na poziom globalny.
 

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#sektor motoryzacji #e sport

Paweł Kryszczak