Luksusowa marka samochodów ze Stuttgartu została wyłącznym partnerem motoryzacyjnym wszystkich globalnych wydarzeń e-sportowych League of Legends organizowanych przez Riot Games. Ogłosiła to Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu, podczas wydarzenia zapowiadającego Mistrzostwa Świata w League of Legends 2020.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Riot Games, bo mocno wierzymy w e-sport” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu. „League of Legends to jedna z najpopularniejszych gier ostatnich lat. Dzięki współpracy z Riot Games na globalną skalę chcemy jeszcze aktywniej niż wcześniej uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości e-sportu i inspirować fanów z pomocą naszej marki, wchodząc z nimi w aktywny dialog” - zaznaczyła Bettina Fetzer.
Dziesiąta edycja Mistrzostw Świata w League of Legends, w skrócie Worlds 2020, odbywa się w Szanghaju w dniach od 25 września do 31 października 2020 r. – jako pierwsze duże globalne wydarzenie sportowe w Chinach od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. To nie tylko okrągła rocznica mistrzostw, ale także początek globalnego partnerstwa pomiędzy Riot Games a Mercedes-Benz.
Bettina Fetzer oficjalnie ogłosiła partnerstwo podczas wydarzenia zapowiadającego Worlds 2020; gospodarzem imprezy jest studio Riot Games z Los Angeles. Mercedes-Benz jest teraz wyłącznym partnerem motoryzacyjnym trzech globalnych wydarzeń League of Legends: Mid-Season Invitational, Worlds oraz All-Star Event. W ten sposób marka spod znaku trójramiennej gwiazdy wynosi dotychczasowy sponsoring League of Legends w Chinach na poziom globalny.