Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Polska

"Gazeta Polska" w górę o 158 proc.!

Aż o 158 proc. wzrosła we wrześniu 2010 r. sprzedaż tygodnika "Gazeta Polska" w porównaniu do września 2009 r.

wg

Aż o 158 proc. wzrosła we wrześniu 2010 r. sprzedaż tygodnika "Gazeta Polska" w porównaniu do września 2009 r.

We wrześniu 2009 r. średni nakład "GP" wynosił 58348 egzemplarzy, a sprzedaż - 25148. Rok później nakład wzrósł do 111079, a sprzedaż - do 64690 egz.! To wzrost o 158 proc.

"Gazeta Polska" zajęła też piąte miejsce wśród tygodników opinii w liczbie sprzedanych gazet. Pierwsze miejsce należy do "Polityki", drugie do "Gościa Niedzielnego", trzecie do "Newsweek Polska", czwarte - do "Wprost". "Gazeta Polska" wyprzedziła m.in. "Przekrój", "Przegląd" i "Tygodnik Powszechny".

Reklama

wg

Reklama