Entuzjastycznie przyjęty przez krytyków film „(Nie)znajomi” trafił do szerokiej dystrybucji 27 września i po pierwszym weekendzie zajmuje 1. miejsce w polskim box office, z łączną frekwencją ponad 132 000 widzów. Tym samym „(Nie)znajomi” przyciągnęli do kin w pierwszy weekend większą widownię niż łączna widownia wchodzących niedawno na ekrany dwóch superprodukcji historycznych - „Piłsudski” Michała Rosy i „Legiony” Dariusza Gajewskiego.
Entuzjastycznie przyjęty przez krytyków (100% pozytywnych recenzji na mediakrytyk.pl) film „(Nie)znajomi”, z doborową obsadą, jakiej dawno nie było w polskim kinie (Maja Ostaszewska, Tomasz Kot, Kasia Smutniak, Łukasz Simlat, Aleksandra Domańska, Michał Żurawski i Wojciech Żołądkowicz), trafił do szerokiej dystrybucji 27 września i po pierwszym weekendzie zajmuje 1. miejsce w polskim box office, z łączną frekwencją ponad 132 000 widzów.
Tym samym „(Nie)znajomi” przyciągnęli do kin w pierwszy weekend większą widownię niż łączna widownia wchodzących niedawno na ekrany dwóch superprodukcji historycznych - „Piłsudski” Michała Rosy i „Legiony” Dariusza Gajewskiego (zsumowany wynik z weekendów otwarcia obu tytułów - 93 000 widzów).
W tej chwili niemal pewne jest, że wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę remake międzynarodowego hitu „Dobrze się kłamie z miłym towarzystwie”, chwalony w recenzjach za umiejętne zaadaptowanie historii na polskie realia, już w pierwszym tygodniu wyświetlania osiągnie lepszy wynik frekwencyjny niż włoski pierwowzór, który przez cały okres obecności na ekranach zgromadził niecałe 160 000 widzów.
Poprzedni film z Tomaszem Kotem w roli głównej, dystrybuowany w polskich kinach, to nominowana do trzech Oscarów „Zimna wojna” Pawła Pawlikowskiego, która w pierwszy weekend przyciągnęła do kin 85 000 widzów.