10 wtop „czystej wody”, czyli rok z nielegalną TVP » Czytaj więcej w GP!

Kontrowersja niejedno ma imię

Jeśli nie wiadomo, jak komuś przywalić, zawsze można powiedzieć, że jest „kontrowersyjny”. W sumie nie za bardzo wiadomo, co to znaczy, więc zawsze pasuje. Ale i z tym bywa różnie. Bo kontrowersyjny pisarz lub artysta – to zazwyczaj rokuje dobrze. Co innego kontrowersyjny ksiądz – tu już możemy być pewni, że doszukujący się kontrowersji pewnie ma jakieś zastrzeżenia, ale za bardzo nie ma się czego czepić. Zazwyczaj pałki kontrowersji używa lewica.

Tak było w przypadku ks. Janusza Chyły, którego portal Tomasza Lisa nazwał „kontrowersyjnym”, bo ten ośmielił się napisać na Twitterze: „Jeśli ktoś uważa, że zamiast modlić się w kościele, może to czynić w lesie lub nad jeziorem, to w sprawie sakramentów niech kontaktuje się z leśniczym lub rybakiem”. Ale za kontrowersyjną uznano ostatnio także firmę Red is Bad, producenta odzieży patriotycznej. Od serwisu Wp.pl oberwało się przy tym prezydentowi Andrzejowi Dudzie. Wszystko dlatego, że udając się do szpitala, w którym przebywa Jarosław Kaczyński, włożył koszulkę właśnie tej firmy. Pewnie gdyby zamiast tego jechał półnago na platformie przy okazji parady równości, kontrowersji by się nie doszukano. Takie to kontrowersyjne czasy.

 

 



Źródło:

#lewica #kontrowersja

Wojciech Mucha