Po raz kolejny potwierdza się, że prawda jest ciekawa i – trzeba także dodać – doceniana. Wzrost sprzedaży tygodnika „Gazeta Polska” pokazuje, że czytelnicy chcą czytać ciekawe, mówiące prawdę artykuły. Teksty, w których nie ma kłamstw, w których nie ma autopromocji egocentrycznych autorów, a jest rzetelna prezentacja faktów. Systematyczny spadek sprzedaży tygodników „Newsweek” czy też „Gazety Wyborczej” pokazuje, że treści nasycone ideologią lub pogardą nie są akceptowane przez czytelników. Rezygnują oni z pism, z których wieje nudą – chcą mieć rzetelny, ciekawy – i jeszcze raz podkreślę – uczciwy przekaz informacji.
Nie można karmić ludzi miałkimi treściami, a tam, gdzie wymaga tego sytuacja, trzeba jasno i zdecydowanie opowiedzieć się po którejś stronie. A to wymaga odwagi i uczciwości – co od początku istnienia „GP” zawsze cechowało jej dziennikarzy. Za kilka miesięcy minie 25 lat od powrotu „Gazety Polskiej” (po przerwie od roku 1939) na rynek. Jesteśmy z naszymi czytelnikami mimo rozlicznych przeszkód i wieszczenia rychłego upadku, jak to bywało w całkiem niedawnej przeszłości. I to właśnie dla nich piszemy to, co jest ciekawe. Czyli prawdę.