Najwyraźniej wrzawa, jaka powstała wokół filmu "Tylko nie mów nikomu" nie wystarcza jego twórcy, Tomaszowi Sekielskiemu. Dziennikarz pochwalił się w mediach społecznościowych swoim najnowszym pomysłem dotyczącym... biznesu. Sekielski wypuścił specjalną "kolekcję" koszulek z plakatem filmu. Choć redaktor zarzeka się, że projekt nie ma "charakteru komercyjnego", nie omieszkał podać we wpisie ceny takiego T-shirtu (35 zł). Internauci nie kryją oburzenia:

"Nie ma jak dobry biznes na pedofilii ,nie panie Sekielski? Prawie jak Ci księża"

- pyta Rafał.

 "Zdecydowanie nie. Robienie z tak ciężkiego kalibru filmu i tragedii ludzkiej wzoru na koszulce jest słabe. Żeby nie powiedzieć mocniej"

- pisze Mateusz.

"Aha to teraz robimy kapustę na krzywdzie innych. Czy o to naprawdę chodziło? Ja wiem nie ma nic za darmo ale z szacunkiem nie powinniśmy iść w tą stronę"

- dodaje Łukasz.

Pomysł Sekielskiego odbił się w sieci szerokim echem. Dziennikarz został wykpiony również przez popularny fanpage o tematyce filmowej: