Ministerstwo Spraw Zagranicznych sfinalizowało przetarg na przygotowanie i realizację działań PR oraz w mediach społecznościowych w ramach kampanii wizerunkowej Polski. Trwająca siedem miesięcy pochłonie - uwaga - 2,5 miliona złotych.
W przetargu MSZ wygrało konsorcjum agencji Profile i FleishmanHillard. Jak informował wczoraj serwis press.pl -
"resort chce, by rok 2014 stał się kluczowym rokiem dla popularyzacji marki Polska na świecie. Szereg okrągłych rocznic związanych z najnowszą historią Polski, tj. 25 lat od obalenia komunizmu, 15 lat członkostwa w NATO oraz 10 lat członkostwa w Unii Europejskiej to okazja do działań zmierzających do wzmocnienia wizerunku Polski poprzez przedstawienie naszego kraju zagranicznej opinii publicznej".
Zapytaliśmy MSZ, ile będzie kosztować obsługa MSZ przez agencje, które zwyciężyły w przetargu, i jaki czas obejmuje umowa na obsługę MSZ. Resort odpowiedział, że
koszt działań PR i w mediach społecznościowych wyniesie aż... 2,49 mln zł brutto. Umowa ma trwać do grudnia br., czyli niecałe siedem miesięcy.
Niestety -
MSZ nie chciał zdradzić, jakiego typu działania objęte zostały umową.
"Treść merytoryczna koncepcji została zastrzeżona przez Wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych" - poinformował nas rzecznik ministerstwa.
Źródło: niezalezna.pl
wg