Wyniki pozostałych tygodników w maju 2011 r. były następujące: "Gość Niedzielny": 147,5 tys., "Polityka" 131 tys., "Uważam Rze": 128,3 tys. (w kwietniu 2011 r. zanotowano sprzedaż na poziomie 133 tys.), "Wprost" 105,1 tys., "Newsweek" 104,9 tys., "Przekrój" - 37,7 tys. (spadek aż o 13,9 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym), "Tygodnik Powszechny" - 22,6 tys., "Przegląd" - 21,7 tys.
Kolejny sukces "Gazety Polskiej"
Sprzedaż "Gazety Polskiej" w maju 2011 r. wzrosła o 32,4 proc. w porównaniu ze sprzedażą w maju 2010 r. i wyniosła 68,3 tysięcy egzemplarzy.
Autor: wg
Wyniki pozostałych tygodników w maju 2011 r. były następujące: "Gość Niedzielny": 147,5 tys., "Polityka" 131 tys., "Uważam Rze": 128,3 tys. (w kwietniu 2011 r. zanotowano sprzedaż na poziomie 133 tys.), "Wprost" 105,1 tys., "Newsweek" 104,9 tys., "Przekrój" - 37,7 tys. (spadek aż o 13,9 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym), "Tygodnik Powszechny" - 22,6 tys., "Przegląd" - 21,7 tys.
Autor: wg
Źródło: