Podziel się swoim 1,5% podatku na wsparcie mediów Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy za solidarność! Dowiedz się więcej »

Influencerzy głupieją

Internet żyje rozstaniem pary influencerów – zawodnika MMA Akopa Szostaka z Sylwią. Oboje promowali zdrowy tryb życia, ćwiczenia na siłowni, ale znani są na Instagramie przede wszystkim z filmików dokumentujących ich związek małżeński – drobnych prezentów, gestów, spędzania wspólnego czasu, porad.

Jeszcze kilka tygodni temu Szostakowie pokazywali, jak szczęśliwe wiodą życie. Po 10 latach zdecydowali się na rozwód, o czym zakomunikowali osobno. Teraz wylewa się na nich fala krytyki – zresztą słuszna, bo ewidentnie para oszukiwała swoich odbiorców dla zasięgów. W centrum zainteresowania jest też Marianna Schreiber, która oprócz udziału w żałosnych freak fightach dla pieniędzy zaczęła uwydatniać swój biust nawet na zdjęciach z koszyczkiem wielkanocnym. Żona posła PiS Łukasza Schreibera nie chce dać zapomnieć o sobie publiczności, jednocześnie krzywdząc swoje rozpadające się definitywnie małżeństwo. Jaki z tego morał? W sieci trzeba uważać na zbytnią autopromocję, bo to uzależnia. Człowiek zwyczajnie może zgłupieć – szczególnie wtedy, gdy w parze z zasięgami idzie monetyzacja.

 



Źródło: Gazeta Polska Codziennie

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
Grzegorz Wszołek
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo