Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Miliardy na propagandę nieudaczników. Ludzie Tuska przejęli TVP i zamienili ją w telewizję osiedlową

Ludzie Donalda Tuska hojnie dotują nielegalnie przejętą Telewizję Polską, ale wraz z ilością wydanych pieniędzy nie rośnie poziom programów. Mimo świetnego wyposażenia w sprzęt ogólnopolska stacja popełnia błąd za błędem, jak w telewizji osiedlowej. Dzisiejszy "Teleexpress" wyglądał, jakby przejęli go sabotażyści.

Świąteczny Teleexpress nie był udany
printscreen - twitter.com

Brak dźwięku, przeprosiny, ponowna próba odpalenia materiału, znów kompletna cisza, a wreszcie wyświetlenie planszy z logo stacji i zakończenie emisji - tak wyglądał dzisiejszy "Teleexpress" w TVP.

Z materiału śmieją się internauci - nie pierwszy raz, bo to kolejny już przykład tego, że wraz z wpompowaniem pieniędzy w nielegalnie przejętą telewizję publiczną, nie wzrósł poziom produkcji.

Kolejny, bo niedawno pisaliśmy chociażby o tym, jak zamiast czołówki serwisu widzowie zobaczyli... prowadzącego niosącego kubek. Często zdarzają się też literówki czy błędy ortograficzne (jak "skrucenie kadencji" w listopadzie).

Oto niektóre przypadki kompromitacji TVP od czasu akcji przejęcia stacji przez ludzi pułkownika Sienkiewicza i Donalda Tuska:

- "spacerniak" w studiu

- zmiana nazwy na "TVN Info"

- "wysoki" poziom transmisji z USA

- odwrotne wyniki sondy o aborcji w telewizji, niż ogłoszony w internecie prawdziwy wynik głosowania widzów...

- pytanie o związki ludzi Tuska z rosyjskimi służbami? Oczywiście mamy awarię...

 



Źródło: niezalezna.pl, Twitter

 

#TVP 1 #Teleexpress #neo-TVP

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
wg,mt
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo