Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Media

Tak powstaje „Gazeta Polska”. Zobacz najnowszy spot tygodnika. WIDEO

Wydawca tygodnika „Gazeta Polska” zapowiada drugi etap kampanii promocyjnej nowego formatu „Gazety Polskiej”.

Autor: red

Wydawca tygodnika „Gazeta Polska” zapowiada drugi etap kampanii promocyjnej nowego formatu „Gazety Polskiej”. Od dzisiejszego wieczoru na antenie Telewizji Republika i w Programie I Telewizji Polskiej premierę mieć będzie nowy spot promocyjny tygodnika.

1 marca br. do sprzedaży trafił nowy, magazynowy format „Gazety Polskiej”. Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszyła kampania promocyjna m.in. w sieci sprzedaży, na billboardach, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej, radiu oraz telewizji, w placówkach pocztowych oraz w pociągach. Wówczas spot telewizyjny wyreżyserowany przez Weronikę Wojnach wykorzystywał i odwoływał się do czterech haseł promujących „Gazetę Polską”.

- Nowy spot, którego premiera zaplanowana jest dzisiaj o godz. 19.00 w Telewizji Republika oraz przed głównym wydaniem „Wiadomości” TVP, powstawał wspólnymi siłami podczas kolegiów tygodnika. Miał być autentyczny i pokazać po prostu to z czego jesteśmy dumni. – informuje Aleksandra Świkszcz, Dyrektor Public Relations.

Autorka spotu, dziennikarka tygodnika „Gazeta Polska” Magdalena Piejko podkreśla, że szczególnie zależało jej na ukazaniu swoistej „sztafety pokoleń” i szczególnej atmosfery panującej w redakcji pisma.

- Nie musimy niczego wymyślać, bo mamy się czym pochwalić. Przedwojenna tradycja pisma, odważni dziennikarze - w tym najlepsze „pióra” w kraju, świetny nowy layout, liczne kluby „Gazety Polskiej”, dzięki którym wiemy, że to co robimy ma sens. Zależało mi też, żeby w tle wybrzmiała, osobiście dla mnie ważna i dotycząca również mnie, swoista „sztafeta pokoleń”. Gazeta Polska, szczególnie po katastrofie smoleńskiej, przyciągała młodych ludzi, którzy gdyby nie to miejsce i odważna postawa starszych dziennikarzy (wyrzucanych często przy tej okazji z innym mainstreamowych mediów) nigdy nie zajęliby się dziennikarstwem. - mówi autorka spotu, dziennikarka „Gazety Polskiej” Magdalena Piejko.


Spot będzie równolegle emitowany w mediach społecznościowych na stronach tytułów związanych ze Strefą Wolnego Słowa.

ZOBACZ SPOT:

Autor: red

Źródło: vod.gazetapolska.pl,Gazeta Polska