Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Polska

Zamiast orła w koronie, ekran. WSiP zrywa z tradycyjnym logo po 50 latach

Po pięciu dekadach, Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne zdecydowało się na zmianę logo. Zamiast orła w koronie, pojawił się ekran. Władze wydawnictwa tak postanowiły podkreślić cyfrową transformację.

Autor: am

WSiP to jedno z wiodących polskich wydawnictw edukacyjnych. Po blisko 50 lat, dochodzi do zmiany logo. To - jak podkreśla firma - symboliczny początek nowego rozdziału.

Jak argumentuje WSiP, „nowy znak graficzny WSiP ma uosabiać panujące obecnie w edukacji przenikanie się dwóch światów: tradycyjnego (opartego na tradycyjnych książkach) oraz współczesnego (wykorzystującego nowe technologie i rozwiązania cyfrowe). Dlatego też sygnet nowego logo składa się z dwóch elementów: prostokątnego ekranu oraz otwartej książki. Zaprojektowany w ten sposób znak w czytelny sposób ma obrazować nie tylko dwa główne filary działalności firmy, ale i jej misję, zgodnie z którą – łącząc tradycję z nowoczesnością – WSiP tworzy edukację dla przyszłości”.

Logo powstało w polskim studio TOFU.

- Zdajemy sobie sprawę, jak duże jest przywiązanie nauczycieli do marki WSiP. Chcieliśmy, aby nowe logo podkreślało cyfrową transformację, do której w ostatnich latach doszło w naszym wydawnictwie. Jednocześnie wciąż chcemy odwoływać się do naszego bogatego dziedzictwa, które jest tak bliskie ie tylko nauczycielom, ale także wielu pokoleniom uczniów korzystających z naszych rozwiązań edukacyjnych i publikacji. Jestem przekonana, że udało nam się zrealizować te założenia z powodzeniem, a efekty współpracy z TOFU Studio spełniły nasze oczekiwania

- opisała Małgorzata Simonides, dyrektor działu rozwoju nowych produktów i badań we WSiP.

Autor: am

Źródło: wirtualnemedia.pl, grafmag.pl

Wesprzyj niezależne media

W czasach ataków na wolność słowa i niezależność dziennikarską, Twoje wsparcie jest kluczowe. Pomóż nam zachować niezależność i kontynuować rzetelne informowanie.

* Pola wymagane