Pracownicy „Gazety Wyborczej” od dłuższego czasu mają powody do niepokoju – jej sprzedaż wciąż spada. Budżet wydawcy ratowany jest jednak przez niektóre samorządy.
CZYTAJ WIĘCEJ: Gdański ratusz hojny dla Agory. Internauta ujawnia, o jakie pieniądze chodzi
Serwis Wirtualnemedia.pl opracował dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wynika z nich, że w sierpniu br. wszystkie dzienniki odniosły spadki. Najwięcej jednak traci „Gazeta Wyborcza”. W zestawieniu - sierpień 2016 r. do sierpnia 2017 r. - dziennik kierowany przez Adama Michnika stracił 23,30 proc.
Dodatkowo w sierpniu br., w porównaniu do poprzedniego miesiąca również najwięcej straciła „Wyborcza”. Średnia sprzedaż ogółem zmalała o 5,54 proc.
Jak przypominają wirtualnemedia.pl „w połowie października ub.r. podwyższono cenę egzemplarzową większości wydań „GW”.