"Gazeta Polska" jest jednak niekwestionowanym liderem. Warto dodać, że blisko o 100 proc. wzrosła we wspomnianym okresie liczba sprzedanych e-wydań "GP".
- Wszystkie [tygodniki konserwatywne] zanotowały duże wzrosty, które można łączyć ze zmianami pod koniec grudnia ub.r. w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu, przede wszystkim usunięciem „Wiadomości” i poprzedniej wersji TVP Info
- komentuje portal wirtualnemedia.pl.
Największy spadek sprzedaży między początkowym okresem 2022 r. a końcowym roku 2023 zanotował "Gość Niedzielny", a następnie "Polityka" i "Przegląd". Niewielkie wzrosty pojawiły się w przypadku Newsweeka oraz Tygodnika Powszechnego.
Już jutro 22 maja nowy numer tygodnika #GazetaPolska.
— Gazeta Polska - w każdą środę (@GPtygodnik) May 21, 2024
Polecamy naszą prenumeratę dostępną na stronie https://t.co/P6zoug8Eh6 #media #czytamprase pic.twitter.com/VH6CzVYcVP