W piśmie do likwidatora Telewizji Polskiej Bartmiński prosi o przedstawienie przez Zarząd Spółki na pierwszym posiedzeniu Rady informacji w sprawie zasad realizacji misji publicznej w zakresie relacjonowania kampanii wyborczej na urząd prezydenta RP.
Polityk prosi też o informację w sprawie czasu antenowego w podziale na pasma czasowe, przeznaczonego na relacjonowanie aktywności kandydatów na urząd prezydenta od dnia wydania postanowienia przez marszałka Sejmu w sprawie zarządzenia wyborów, czyli od 15 stycznia 2025r., do daty sporządzenia takiej informacji.
Bartmiński zwraca się również o przedstawienie dokumentów handlowych, w tym zamówień i dowodów księgowych, programowych oraz pozostałych dokumentów, w tym opinii prawnych, związanych z programem realizowanym przez rządową TVP S.A w likwidacji w dniu 11 kwietnia 2025r. w miejscowości Końskie.

11 kwietnia w Końskich odbyły się dwie debaty prezydenckie: zorganizowana przez Telewizję Republika na rynku z udziałem pięciorga kandydatów oraz debata w hali sportowej prowadzona przez dziennikarzy TVP w likwidacji, TVN i Polsatu i transmitowana przez te stacje z udziałem ośmiorga kandydatów. Pracownica TVP w likwidacji Joanna Dunikowska-Paź informowała wówczas, że debatę zorganizował komitet wyborczy Trzaskowskiego, a telewizja publiczna przeprowadzi debatę wszystkich kandydatów w maju. W przestrzeni medialnej pojawiły się wątpliwości m.in. co do finansowania debaty.
Posłowie PiS złożyli do prokuratury zawiadomienie w związku z drugą z tych debat. TVP w likwidacji w oświadczeniu podała, że jedynym kosztem poniesionym przez rządową stację było wynagrodzenie prowadzącej oraz wydawcy.