Ludzie są zdezorientowani, nie wiedzą gdzie i kiedy będą mogli się zaszczepić - pisze na Twitterze wicemarszałek Sejmu Małgorzata Kidawa-Błońska. - Czy przestaniecie w końcu manipulować? - pyta rzecznik rządu Piotr Müller. W odpowiedzi zamieścił link do strategii szczepień oraz wymienił działania, jakie prowadzone są w kampanii informacyjnej.
„Ludzie są zdezorientowani, nie wiedzą gdzie i kiedy będą mogli się zaszczepić, a min. Dworczyk tłumaczy nieuruchomienie do tej pory kampanii informacyjnej tym, że nie chcieli rozbudzać zainteresowania szczepionkami w obawie przed frustracją Polaków. Zaskakujące podejście”
- pisze na Twitterze Kidawa-Błońska.
Ludzie są zdezorientowani, nie wiedzą gdzie i kiedy będą mogli się zaszczepić, a min. Dworczyk tłumaczy nieuruchomienie do tej pory kampanii informacyjnej tym, że nie chcieli rozbudzać zainteresowania szczepionkami w obawie przed frustracją Polaków. Zaskakujące podejście.
— M. Kidawa-Błońska (@M_K_Blonska) January 5, 2021
„Czy przestaniecie wreszcie manipulować? Strategia szczepień jest dokumentem publicznym”
- odparł rzecznik rządu.
Załączył link do strony rządowej, na której zebrane są wszystkie informacje dotyczące szczepień na Covid-19.
„Ale nie ma potrzeby tak się denerwować” - odpowiedziała wicemarszałek Sejmu.
W kolejnym wpisie Müller wyjaśnił, jak prowadzona jest kampania informacyjna.
Działania prowadzone są w formie:
— Piotr Müller (@PiotrMuller) January 5, 2021
✅spotów telewizyjnych (m. in. https://t.co/HUIzVswsvV, https://t.co/De6BoSf3hJ )
✅spotów radiowych
✅szerokiej kampanii internetowej (google ads, facebook, twitter, youtube, linkedin)
✅kampanii billboardowej.
O czym doskonale Pani wie.