- Każdego dnia pasażerowie korzystający z lotnisk na całym świecie generują niezliczoną ilość anonimowych, ale bardzo użytecznych danych. Ich skuteczne wykorzystanie w działaniach marketingowych pozwala zwiększyć sprzedaż w punktach handlowych znajdujących się na terenie portów lotniczych. Wraz z naszymi partnerami testujemy skuteczność dotarcia tzw. inteligentnych treści reklamowych, wykorzystując autorskie narzędzia analityczne oraz systemy monitorów digital signage. Wierzę, że wypracowane przez nas rozwiązania wkrótce staną się standardem w największych portach lotniczych – mówi Andrzej Czechowski, Chief Data Officer, Head of Business Intelligence w Samsung Polska.
Reklama
Cyfrowe nośniki reklamowe cieszą się coraz większą popularnością wśród marketerów, którzy dostrzegają przewagi nowoczesnych rozwiązań nad tradycyjnymi. Treści cyfrowe bardziej angażują odbiorców niż billboardy czy plakaty. Pozwalają również na zmiany wyświetlanych treści nie tylko w czasie rzeczywistym, ale i zdalnie, nawet z urządzenia mobilnego. To znacznie obniża koszty obsługi rozwiązań digital signage. Ponadto, komunikacja kontekstowa zależna od pory dnia, pogody czy natężenia ruchu, daje znacznie lepsze konwersje niż komunikacja statyczna i bardziej ogólna.
Nośniki cyfrowe, co udowadnia firma Samsung wraz z marką Baltona i Portem Lotniczym Rzeszów-Jasionka, zapewniają także głęboką analitykę skuteczności przekazu reklamowego. Dzięki rozwiązaniom digital signage, marketerzy mogą badać reklamę zewnętrzną tak samo jak sprawdzają skuteczność działań marketingowych prowadzonych w internecie.
- Zakupy na lotnisku to dla wielu pasażerów nieodłączna część podróży. Z kolei dla nas przychody z tego tytułu stanowią ważny element budżetu. Cieszę się, że tak uznane marki jak Samsung i Baltona zdecydowały się podjąć współpracę z naszym portem. Tego rodzaju przedsięwzięcia pokazują, że Podkarpacie jest dziś jednym z najbardziej innowacyjnych regionów – podkreśla Michał Tabisz, prezes portu lotniczego Rzeszów-Jasionka.
Prezentacja innowacyjnego rozwiązania firmy Samsung realizowanego wraz z partnerami odbędzie podczas kongresu Fly&More 2018. Jest to ogólnopolski wydarzenie, skierowane przede wszystkim do przedstawicieli branży transportu lotniczego oraz firm współpracujących z tym sektorem. Głównym tematem wystąpień i paneli dyskusyjnych będą tematy związane z rozwojem lotnisk regionalnych, które obsługują łącznie około 60 procent ruchu pasażerskiego w Polsce. Patronami imprezy są Związek Regionalnych Portów Lotniczych, Marszałek Województwa Podkarpackiego oraz Ambasada Brytyjska w Warszawie. Samsung Electronics Polska jest partnerem technologicznym wydarzenia.