Firma Gap Inc. ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Microsoft Corp.w celu realizacji strategii transformacji cyfrowej i dalej zakrojonego tworzenia nowych doświadczeń klientów we wszystkich swoich markach. Pracując z Microsoftem jako głównym partnerem chmury obliczeniowej, Gap Inc. może skupić się na innowacjach technologicznych, szybkości i elastyczności poprzez rozwiązania Microsoft Azure i Microsoft 365 w służbie wdrażania nowych możliwości i usprawnienia pracy w całej korporacji.
- Wraz ze zwiększaniem wartości i aktywnej działalności oraz przyspieszaniem działań w internecie i na komórkach możliwość skalowania technologii w bezpiecznym środowisku jest kluczowym czynnikiem umożliwiającym wzrost. Platforma Microsoft Azure daje naszym zespołom możliwości szybkiego zapewniania klientom innowacyjnych, spersonalizowanych rozwiązań z wykorzystaniem szerokiego doświadczenia po stronie Microsoft – mówi skomentowała Sally Gilligan, główna dyrektor informacji w Gap Inc.
Firma Gap Inc. ściśle współpracuje z Microsoftem w zakresie migracji setek aplikacji do Azure, skupiając się przy tym na zapewnianiu klientom w sklepach, w internecie i na komórkach płynnego, spersonalizowanego doświadczenia. Firma zaczyna od przenoszenia kluczowego inwentarza, sklepów i możliwości stron na platformę Azure w celu zapewnienia zaufanego, skalowalnego i wydajnego kosztowo rozwiązania. To właśnie te kluczowe możliwości stoją za portfelem marek i produktów w sprzedaży w ponad 90 krajach przez wiele kanałów, w tym 3100 sklepów w posiadaniu firmy. Korzystając z oferty PaaS Microsoft Azure, firma Gap Inc. skraca czas trafiania na rynki nowych usług skierowanych do klientów, tym samym dając klientom większe możliwości przez elastyczność miejsca i sposobu robienia zakupów. Chmura Microsoft Azure obsługuje model DevOps firmy poprzez który inżynierowie i zespoły zarządzania produktem szybko opracowują, wdrażają i testują nowe możliwości.
Budując i centralizując platformę danych na Azure, firma Gap Inc. może stosować zaawansowaną analitykę i uczenie maszynowe w celu nabycia kompleksowego zrozumienia klientów w przekroju kanałów oraz realizacji spersonalizowanej sprzedaży, marketingu i usług we wszystkich markach w portfelu. Firma korzysta także z rozwiązania Microsoft Power BI, które umożliwia pracownikom Gap Inc. wizualizację informacji i podejmowanie działań na ich podstawie w celu tworzenia jak najlepszych doświadczeń dla klientów, a tym samym przyczyniania się do dalszego rozwoju działalności.
Firma Gap Inc. wdraża także rozwiązania Microsoft 365 w celu zapewnienia pracownikom we wszystkich markach i oddziałach na świecie dostępu do jeszcze potężniejszych i bardziej kreatywnych sposobów na komunikację, współpracę i dzielenie się spostrzeżeniami.