Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

PKP Intercity z rekordową liczbą przewiezionych pasażerów

W listopadzie br. spółka PKP Intercity przewiozła rekordową liczbę pasażerów. Wyniosła ona 5,4 mln osób. Spółka szacuje, że w całym 2023 roku z usługi PKP Intercity skorzysta nawet 67 mln osób.

PKP Intercity
fot. Actuell37 - Own work, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=52285938 - Wikipedia Commons

Jak wskazano w informacji, 5,4 mln pasażerów, które spółka przewiozła w listopadzie br., jest liczbą rekordową, o ponad 400 tys. większą niż w analogicznym okresie 2022 roku. Przewoźnik podał, że od początku roku do końca listopada br. 62 mln pasażerów skorzystało z usług spółki. Przewoźnik szacuje, że w całym 2023 roku z usługi PKP Intercity skorzysta nawet 67 mln osób.

"Tak wysoki wynik przewozowy po raz kolejny udowadnia, że przyjęta przez nas strategia naprawdę działa. Inwestujemy w tabor, wprowadzamy proklienckie rozwiązania i to przynosi mierzalne rezultaty" – powiedział wiceprezes zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz. Zaznaczył, że 62 milionów pasażerów w ciągu 11 miesięcy to niespotykany dotąd wynik. "Mam nadzieję, że utrzymamy tę tendencję w kolejnych latach, a w 2030 roku przewieziemy 88 mln osób" - dodał.

Wiele nowych udogodnień

W informacji napisano, że jedną z przyczyn sukcesu spółki jest ułatwianie klientom dostępu do usług.

"Dzięki wprowadzeniu ujednoliconego modelu sprzedaży spółka rozszerzyła sieć partnerów o najpopularniejsze serwisy oferujące bilety kolejowe i sprzedała za ich pośrednictwem 6,5 mln biletów" - wskazano. Ponadto - jak napisano - istotne znacznie miały także promocje i atrakcyjne oferty, jak choćby Taniej z Bliskimi, z której skorzystało od początku jej wprowadzenia 14,5 mln pasażerów. Dodano, że spółka równolegle rozwijała aplikację, dzięki której sprzedała 2,3 mln biletów i wzmacniała sprzedaż internetową.

Przypomniano, że w październiku bieżącego roku PKP Intercity udostępniło nowy system sprzedaży internetowej e-IC 2.0 w wersji beta, który zapewnia podróżnym nowe funkcje, takie jak planowanie podróży „tam i z powrotem”, profile zakupowe (gdzie można wskazać ulubione lub najczęstsze relacje) oraz możliwość dodania biletu do kalendarza. Wyjaśniono, że po podaniu daty urodzenia pasażera, e-IC 2.0 sugeruje także ulgi, najbardziej atrakcyjne dla danego przedziału wiekowego. Natomiast z wersji beta - jak napisano - mogą korzystać użytkownicy, którzy posiadają konto w starszej wersji e-IC lub w aplikacji mobilnej.

"Zakup biletów bez logowania do konta nie jest na ten moment dostępny. Zakupione uprzednio bilety będą dostępne na koncie użytkownika w każdej wersji systemu sprzedaży, czyli w obu wersjach systemu e-IC oraz w aplikacji mobilnej" - dodano.

 



Źródło: niezalezna.pl, PAP

 

#PKP #PKP Intercity #Polska

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
Moduł komentarzy jest w trakcie przebudowy.
az
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo