​Limuzyna Komorowskiego zderzyła się z osobówką. Poszkodowane dziecko

  

Przed Belwederem doszło do kolizji z udziałem limuzyny Bronisława Komorowskiego. Na miejsce zdarzenia wezwano pogotowie.
 
Jedna z limuzyn kolumny prezydenckiej zderzyła się z samochodem osobowym. Jak podaje RMF FM, warszawscy policjanci wyjaśniają, z czyjej winy jedno z dwóch aut, którymi podróżował Komorowski, zderzyło się z osobówką.

Kolizja wydarzyła się w środę wieczorem przy ul. Belwederskiej. Na miejsce zdarzenia wezwano karetkę pogotowia.
 
Trzeba było udzielić pomocy jednej z osób jadących autem, z którym zderzyła się prezydencka limuzyna. Jak dowiedziało się RMF FM, chodzi o dziecko.
 
Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: RMF FM,niezalezna.pl


Wczytuję komentarze...

Świeże bułeczki czy odgrzewany kotlet? Onet w tonie sensacji publikuje informacje sprzed… roku

scren / theguardian.com/onet.pl

  

Dzisiaj portal Onet.pl poinformował swoich czytelników o szpiegowskiej aferze w łonie belgijskiego kontrwywiadu. Artykuł o prawie identycznym tytule i zawierający te same informacje pojawił się… już rok temu w brytyjskim Guardianie.

Cecha charakterystyczną mediów internetowych, a w szczególności portali informacyjnych jest bieżące i szybkie przekazywanie najważniejszych wiadomości. Obowiązuje tu zasada - kto pierwszy, ten lepszy i każdy szanujący się wydawca musi się jej podporządkować, a tzw. „odgrzewane kotlety” nie przysparzają splendoru redakcji oraz zniechęcają czytelników. 

Co dziś zaserwował swoim czytelnikom portal Onet.pl? Poinformował o szpiegowskiej aferze w łonie belgijskiego kontrwywiadu. Tytuł tekstu „Szef belgijskiego kontrwywiadu podejrzany o szpiegowanie na rzecz Rosji” wybrzmiał dość sensacyjnie i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że artykuł o prawie identycznym tytule i zawierający te same informacje pojawił się… już rok temu w brytyjskim Guardianie.  

Co ciekawe, portal nie poinformował czytelników jasno o źródle swojej informacji, wskazując jedynie na źródło własne, czyli Onet.

Rok temu portal theguardian.com zamieścił tekst traktujący o szpiegowskiej aferze w Belgii, zatytułowany „Senior Belgian spy accused of sharing secrets with Russia”, czyli niemal identycznie jak materiał Onetu. 

Screen ze strony theguardian.com

Screen ze strony onet.pl

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, onet.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | Gazeta Polska Podcasts