niezalezna.pl - strefa wolnego słowa
1 maja 2017

Prof. Binienda zdradza: Rozpoczęliśmy eksperyment w tunelu aerodynamicznym

Dodano: 15.09.2016 [22:38]
Prof. Binienda zdradza: Rozpoczęliśmy eksperyment w tunelu aerodynamicznym - niezalezna.pl
foto: Telewizja Republika
Prof. Wiesław Binienda ujawnił w TV Republika w rozmowie z Katarzyną Gójską-Hejke, że rozpoczął badania w tunelu aerodynamicznym mające pomóc w ustaleniu przebiegu katastrofy smoleńskiej. – Rozpoczęliśmy eksperyment symulacji możliwych opcji lotu samolotu, tworząc jego odwzorowanie w skali 1:100. Wyniki badania traktujemy jako próbę do kolejnych, które chcemy przeprowadzić na modelu w skali 1:20 lub 1:10 - powiedział. 

Jak się okazuje - eksperyment profesora został przerwany, gdyż - jak powiedział prof. Binienida - "hangar, który mógł pomieścić taki model, nagle uległ awarii i nie wiemy, kiedy uda się przeprowadzić badanie".

Naukowiec podkreślił wagę ustaleń nowej podkomisji smoleńskiej. – Samolot, wbrew temu, co nam wmawiano, nie był sprawny. Są zapisy, które jasno wskazują, że bardzo ważne elementy samolotu(silnik, generator, wysokościomierze czy układ hydrauliczny) nie funkcjonowały tak, jak należy. Opinia, która mówi o braku problemów na pokładzie Tu-154M, jest kłamliwa – stwierdził prof. Binienda. – Nie wiem, czemu poprzednia komisja zignorowała zapisy mówiące o błędach. Jeśli do odczytywania skrzynek ATM użyto błędnych algorytmów, to błąd w odczytach jest rzeczą oczywistą.

- Pokazujemy, ile rzeczy zbagatelizowała komisja Millera. Musimy przyglądać się każdej, nawet najdrobniejszej rzeczy, ponieważ tylko to może uchronić nas przed potencjalną manipulacją

– wyjaśnił specjalista.
 
DZIAŁ:
POLECANE WIDEO
Opinie użytkowników
Regulamin Forum:
Na forum niezalezna.pl publikujemy opinie użytkowników naszego portalu. Wszystkie posty podlegają moderacji. Bezwzględnie usuwane będą wpisy zawierające groźby karalne i wszelkie prowokacje godzące w Niezależną. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną do 1500 znaków długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link. Wszelkie zastrzeżenia natury regulaminowej prosimy zgłaszać na: pocztę strażnika forum

To widać bez badań w tunelu, że tutejsze plugastwo rozmnaża się przez klonowanie.
A tak po prawdzie, to popieram badania Pana Prof. Wiesława Biniende, to raczej dotyczy poparcia jego wiedzy z ostatniej fazy lotu. Co do której, efekty destrukcji finałowej na to wskazują. Z mojej analizy, wynika to zupełnie podobnie. Poza tym, moi milusińscy znawcy - normalny człowiek, nie popełnia błędu, jeśli ocenia wszystkie okoliczności i fazy "katastrofy", która nie wyklucza ZAMACHU. Zbyt wiele newralgicznych puntów, było przedmiotem profesjonalnych zamachowców, aby zlecenie tego morderstwa było 100%. O czym było wiadomo w pierwszych minutach, że wszyscy zginęli?. Samolot podchodzący do lądowania, ma szybkość około 250-270 km/godz. Dlaczego, nie było kałuży krwi z ciał ofiar? ect ect ciągle więcej pytań, niż odpowiedzi,...

Ja mam pytanie. Kto płaci za wyjaśnianie wyjaśnionej już katastrofy?

Pawełku, nie wiedziałem nic o twojej hojności - pochwal się

Nauczyli ludzi pisac i czytac, ale nie rozumowac. To najwieksze osiagniecie progresywnych radykalow.
Dostaniesz doplate z junii.

Pawełku więcej woli bycia Polakiem. Niestety braków nie da się odrobić, więc się ucz, dużo czytaj a sam dojdziesz do setna. Lekcji patriotyzmu nie można odpuszczać.

A ja mam pytanie co z Bombami ,minister Macierewicz przeciez oglosil pol roku ze wybuch byl w samolocie jeszcze gdy byli nad ziemia ,a teraz nagle ten temat przez czlonkow komisji MON jest traktowany jak tabu !...wiec pytam sie wiec bomby czy bomba byla zdetonowana na pokladzie czy nie ?????

zepsul sie tunel balwanie , komus wlasnie zalezy zeby w Polsce nie zrobic tych badan , bo badania juz byly robione ale poza Polska.

nie ma jeszcze przyczyn wybuchu, nie przebieraj swoimi nozkami bo muskul mozgowy ci peknie.

Była w wyobraźni Antka.

Hangar uległ awarii bo przecież tupolew wybuchł, to i jego model w takich warunkach musiał eksplodować.

A badania z parowkami i puszkami po napojach juz zakonczone? Kiedy raport?

widac jacku ze nigdy nie otarles o zadna uczelnie wyzsza , gdzie prowadzi sie badania i prawdopodobnie o zadna za wyjatkiem szkoly podstawowej ktora ukonczyles bo wyrzucili cie. Po prostu to jest smieszne kiedy slyszy sie tego typu krytyke.

No jak zakończone? Czytać nie umiesz ze zrozumieniem? Napisane jak wół, że Prof. dr hab mgr inż. Binięda rozpoczął badania w tunelu aerodynamicznym, ale tunel się zepsuł. Zakończenie badań i raport - po zakończeniu eksperymentu w tunelu. To chyba proste.

Juz to co wiemy teraz powinno wystarczyc do wsadzenia odpowiedzialnych.Za zafalszowanie dowodow cala komisja millera powinna siedziec!A dopuszczenie do lotu niesprwnego samolotu tez jest bezkarne?Czy w Polsce nic juz nie jest przestepstwem???

Eksperymentem i do tego nieudanym jest ta cała podkomisja!!!

Czekam na ustalenia z niecierpliwością. Moim zdaniem nie potrafią odpowiednio odczytywać informacji.

Przestańcie używać tego POkacapskiego bełkotu onetowskiego. Prof. Binienda niczego nie zdradza ! Nie ujawnia ! To jest jakiś esbecki slang. Prof. Binienda powiedział !

Porównajcie z Iłem-62M.Czyżby ta sama wada fabryczna? Jeżeli tak to warunki pogodowe były bez znaczenia, także naprowadzanie itd. Za to upadek był i tu, i tu w tej samej fazie lotu i też niedaleko przed lotniskiem, o ile dobrze pamiętam. Myślę,że moskale to wiedzą i wiedzą czego nie dać, celowo namnożyli sztucznych problemów cynicznie mącąc wodę przerzucając winę generalną na Polaków pomijając wszystkie własne. Cóż, odszkodowania bolałyby jak prawda o stopniu zabezpieczeń i naprowadzania. Zła wola i godzenie się na zimno na każde nawet najgorsze wydarzenie dotyczące nielubianego prezydenta. W białych rękawiczkach? Być może. Ówczesne polwładze cynicznie wpasowały się w narracje dinodiny,by ugrać dla siebie na rynku krajowym i zyskać sympatię (chyba bez powodzenia)sąsiada. Taki nieformalny dorozumiany deal. Skok na władzę, raport itp. Tusk z żółwikami do tanki puszczając oko,że z każdej strony fajnie nam to wyszło,a tanka zdziwiony rozbawiony szopką nie zrobił żółwików, bo grał bez porozumienia z muskiem we własną grę. Tak więc musk wsparcia matuszki nie dostał.Tanki go rozegrał asertywnie. Przytuliła go w rękę całowana fraumiau.Oni kochają folksdojczów umysłowych posiadających niemca w rodzinie. Wasal mile widziany.Bez silnika i sterowania wysokością, kierunkiem, blisko ziemi;bez szans.Wada łopatek czy czynnik dodatkowy skorelowany? Od ich podrasowania do ordynarnej bomby. Kto to sprawdzi? Coś się sypało wcześniej, uszkadzało, może paliwo wtedy wybuchło? Dlaczego tyle zaniedbań bezpieczeństwa, tak awaryjne samoloty, może brak remontów? Zaniedbanie, zaniechanie?
Taka ma teoria na dziś z obecnych danych medialnych wg statystycznego Kowalskiego.

Gdybym miał taką możliwości to przeprowadziłbym taki eksperyment w takim tunelu z nadredaktorem GW.Byłby to pierwszy w historii pokaz latającego kłamstwa w szubrawym bolszewickim chałacie.

Odpada przy wybuchu np. paliwa oderwany silnik.Utrata równowagi, przechył z powodu masy i odrzutu. w efekcie beczka. Odpada ogon. Ił-62M Lasy Kabackie, łopatki wirnika. Ta sama wada silnika czy nawet silnik?

Zapomniałeś dodać, że to wszystko i czym piszesz działo się na minimum 500 m przed pancerna brzozą bo ladujacy Samolot przez wycięte 5 sekund przeleci minimum 500m. A więc inicjacja rozpadu w powietrzu była znacznie wcześniej przed brzozą. A paliwo nie wybucha w powietrzu bez przyczyny. Uważasz,ze z powodu rakiety Piorun? I przestań juź o tej podziemnej beczce.

Widzę luki w wiedzy wiec pozwolę sobie wyjaśnić:

Śa zdjęcia które pokazują ze samolot o drzewa zahaczał wczesnej niż przed brzozą o którą stracił 6,5m skrzydła. tam gubił niewielkie części .

Po uderzeniu w brzoza zaczął przechylać sie na grzbiet . Stracił dalsza czesć uszkodzonego skrzydła , przechylił sie do góry nogami i uderzył o ziemię.

Główną przyczyną było zejście poniżej 100m, Drugą przyczyną było błędny odczyt wysokości z radiowysokościomierza ostatnie z głównych przyczyn było odejście z automacie.

Polskiej czarnej skrzynki nie da sie sfałszować tak aby Polski producent i eksperci tego nie odkryli (wielokanałowe szyfrowanie )

Reasumując: wypadek/ katastrofa była suma błędów ludzkich.

p.s. Żadne pilot cywilny nie zejdzie poniżej minimum dla danego lotniska. Dlaczego ten szedł????

Bzdury przedszkolaka!!!

Panie Kapitanie,

Nie otrzyma Pan odpowiedzi na Pana ostatnie pytanie, bo to sie nie miesci w wizji portalu niezalezna.pl oraz czytelnikow.

Takze, zapytajmy jeszcze raz.

Dlaczego samolot znalazl sie ponizej 100 metrow? (Przypomne jedynie, ze piloci znali swoja wysokosc odliczajac kolejno 90, 80, 70...).

Zastanawiajace jest: dlaczego wszyscy ci ludzie, ktorzy sa przeciwni wnikliwej analizie badaniom przebiegu feralnego lotu TU-154 TAK STRASZNIE NIENAWIDZA TYCH WSZYSTKICH KTORZY PONIESLI SMIERC NA POKLADZIE TEGO SAMOLOTU. Inaczej nie jestem wstanie odpowiedziec sobie na zaistniala sytuacje, przeciez normalny zdrowy czlowiek chce wiedzeiec co sie stalo z jego najblizszymi, przyjaciolmi, przedstawicielami urzedu, zrzeszenia itd.

Zgadzam się z tobą w 100%

ale normalny człowiek który nie wierzy w ustalenia Komisji pod przewodnictwem PO tak samo nie będzie wierzył ustaleniom komisji Macierewicz, która już przed powstaniem podała kilkanaście teori zamachu,

Jedyną opcją jest miedzynarodowa niezależna, powtarzam niezależna komisja, probelm w tym że PiS teakiej nie powoła bo nie chodzi o wyjaśnienie ale o wyjaśnianie.

Pozdrawam
Prawie Normalny

Niech ci, którzy jeszcze popieraja tych szubrawców przez tyle lat usłużnie utrudniających poznanie prawdy, uświadomią sobie, że zgineli również ich ludzie.
Niech wspomą o swoich kolegach jak :
Karpiniuk Sebastian poseł PO,
Rybicki Arkadiusz poseł PO,
Dolniak Grzegorz szef klubu parlamentarnego PO
Szmajdziński Jerzy wicemarszałek Sejmu RP,
Ich też skazali na śmierć.

Tak jest. Każdy normalny człowiek chce prawdy.

i wlasnie dlatego przez te ich klamstwa, niedopuszczanie do badan, klamanie, tylko utwierdza w tym, ze nad Smolenskiem dokonano okrutnej zbrodni a winni zarowno po ruskiej jak i po polskiej stronie, jedni dali pozwolenie drudzy wykonali ten okrutny zamach.

To olbrzymi tunel aerodynamiczny musi byc w skali 1:100 model samolotu ma odpowiedno 47,9cm długości, 37,5 cm rozpietości.. może kot sie bawił, albo ktoś kichnął i tunel uległ awarii...

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl