Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Polska pomysłowość doceniona w Cannes! WIDEO

Poznańskie Muzeum Narodowe znalazło oryginalny sposób na zainteresowanie odwiedzających. W maju w sieci pojawiły się wyjątkowe spoty promocyjne pt. „Muzeum? Żebyś wiedział!”. Filmiki szybko stały się hitem, a teraz otrzymały prestiżową nagrodę w Cannes.

fot. YouTube

Cztery spoty przygotowane w ramach kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!”, zrealizowane przez firmę Guzik Owcy Creative Films, znalazły się wśród nagrodzonych w ramach Cannes Corporate Media & TV Awards. Ten festiwal filmów korporacyjnych odbywa się w tym roku po raz dziewiąty.

Jury, które składa się z renomowanych profesjonalistów z branży (pomiędzy nimi są laureaci Oscara i Emmy, przedstawiciele branży filmowej, medialnej oraz eksperci od komunikacji i promocji), honoruje najlepsze filmy korporacyjne, filmy dokumentalne i reportaże telewizyjne z całego świata. Zdobywca Grand Prix otrzymuje najwyższe trofeum – statuetkę białego delfina, kolejni laureaci złotego i srebrnego.

Niebieski delfin przyznawany jest najlepszej firmie produkcyjnej roku, czyli tej, która otrzymała najwięcej nagród. W roku 2018 na konkurs zostało przesłanych ponad 1000 zgłoszeń z 47 krajów. Dziewiąta edycja Cannes Corporate Media & TV Awards odbędzie się w dniach 26 i 27 września 2018 r. Kulminacyjnym wydarzeniem festiwalu będzie uroczysta gala. Wówczas dowiemy się, jakiego konkretnie delfina otrzymały spoty poznańskiego muzeum.

Filmy opublikowane w sieci w ramach kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!” szybko przyciągnęły zainteresowanie. Widzom spodobał się oryginalny i dowcipny pomysł oraz sympatyczni bohaterowie (w każdym spocie inni). W pierwszym filmie dwie koleżanki rozmawiają o płci przeciwnej, w drugim ojciec i jego syn „paker” dyskutują o garłaczu i filiżankach, w trzecim dwaj mężczyźni oglądają zdjęcie kobiety kochającej się w Monecie. Każdy z filmików ma zabawną pointę i kończy się „oczkiem” pracownika muzeum. Zamiarem twórców kampanii było ukazanie tej placówki jako miejsca, w którym też można zachować poczucie humoru. Same filmy okazały się wielkim sukcesem. Miejmy nadzieję, że ten sukces przełoży się także na wzrost zainteresowania Muzeum Narodowym w Poznaniu.

ZOBACZ TEŻ: Muzeum? Żebyś wiedział!  

 



Źródło: Gazeta Polska Codziennie, gpcodziennie.pl, niezalezna.pl

 

#muzeum narodowe #Poznań #klip #Cannes

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
redakcja
Wczytuję ocenę...
Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo