Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »

Media Strefy Wolnego Słowa docierają do milionów odbiorców. Mocny przekaz także w mediach społecznościowych

Do około 8 milionów osób miesięcznie docierają sygnał i materiały wideo Telewizji Republika. Stacja może się również pochwalić dużymi zasięgami w mediach społecznościowych, a to nie jedyne medium Strefy Wolnego Słowa, które odnosi sukcesy w sieci.

Telewizja Republika
Fot. Filip Blazejowski/Gazeta Polska

Zmiany, jakie zaszły w Telewizji Republika w 2021 roku umożliwiły poprawienie wyniku i wzrost oglądalności. Telewizja ma obecnie 60 procent zasięgu technicznego w skali kraju, który bez dodatkowych koncesji i przy odpowiednich środkach może powiększyć do około 80 procent.

Stacja może pochwalić się dużą dostępnością. Jej sygnał jest emitowany na satelicie Polsatu, Canal Plus, Oragne, Play-UPC, około 100 miesięcznych kablówkach, lokalnych multipleksach (Warszawa, Katowice, Wrocław, Trójmiasto), amerykańskim systemie Dish i w Internecie, a materiały wideo publikowane są na platformie YouTube i pozostałych mediach społecznościowych. Sygnał telewizyjny i materiały wideo stacji docierają do około 8 mln osób miesięcznie.

Według badań Nielsena przeciętnie 400 tysięcy osób przynajmniej raz dziennie włącza Telewizję Republika. We wrześniu br. zasięg skumulowany stacji wyniósł 3 018 852, a w dniach 1-19 października 3 476 870. 

Kanał YouTube Republiki może pochwalić się liczbą 18,7 milionów wyświetleń i ponad 500 tys. subskrypcji - co w porównaniu do subskrybentów robi wrażenie: TVP Info 334 tys., Telewizja wPolsce 186 tys., Polastnews 116 tys., TVN 24 4,8 tys. Liczba unikalnych widzów Telewizji Republika na platformie za 28 dni to 3 mln, a nowych - 1 mln.

Strefa Wolnego Słowa w mediach społecznościowych

Treści Telewizji Republika docierają również do szerokiej liczby użytkowników Facebook-a i Twittera (X). W przypadku pierwszej z platform jest to ponad 996 tys., a na tej drugiej to blisko 4,5 mln.

Duże wyniki w mediach społecznościowych osiągają również inne media Strefy Wolnego Słowa. W przypadku portalu Niezalezna.pl, na Facebook-u to ponad 2,05 mln obiorców, z kolei na Twitterze - 2,41 mln. Warto przy tym zaznaczyć, że portal miesięcznie dociera do 1,5 mln unikalnych użytkowników.

W sieci popularne są także profile papierowych mediów SWS. W przypadku Gazety Polskiej Codziennie na Facebook-u to 85,7 tys., na Twitterze 280 tys. Z kolei w przypadku Gazety Polskiej, jest to kolejno ponad 13,7 tys. i 140 tys.

Duże zasięgi robi również profil redaktora naczelnego wspomnianych gazet. Posty Tomasza Sakiewicza na Facebook-u docierają do 1,5 mln użytkowników, na Twitterze do 6,34 mln. Według PSMM Monitoring & More, wpisy red. Sakiewicza na drugiej z wymienionych platform były jednymi z najczęściej wyświetlanych podczas niedzieli wyborczej - 1,6 mln razy.

 



Źródło: niezalezna.pl

 

#Strefa Wolnego Słowa #Telewizja Republika #niezalezna.pl

prenumerata.swsmedia.pl

Telewizja Republika

sklep.gazetapolska.pl

Wspieraj Fundację Niezależne Media

Wczytuję ocenę...
Wideo