Najnowsze dane dotyczące oglądalności stacji telewizyjnych i ich udziałów w rynku przynoszą spore zmiany na pozycjach liderów. Jak wynika z ustaleń portalu WirtualneMedia.pl oraz udostępnionych na oficjalnej stronie TVN wynika, że stacja odnotowała spadek w stosunku do ubiegłego roku. W docelowej grupie komercyjnej 16-49 TVN spadł z pierwszego miejsca odnotowując spadek z 12,7 proc. Do 12,2 proc. Słabsze wyniki TVN oraz wzrost oglądalności Polsatu sprawiły, że to właśnie ta druga stacja uplasowała się obecnie na pozycji lidera w grupie komercyjnej z oglądalnością na poziomie13,3 proc.
Tymczasem, jeśli chodzi o ogólny segment 4+ czyli ranking najpopularniejszych stacji telewizyjnych pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem w rynku na poziomie 12,71 proc. (spadek w stosunku do ubiegłego roku z 15,83 proc.)
Spory wzrost oglądalności odnotował Polsat, awansując z czwartej pozycji na drugą. Udział polsatu w rynku to teraz 11,16 proc. Ostatnie miejsce na podium zajmuje z kolei TVN ze spadkiem o 7,12 proc. Oznacza to, że udział TVN w lutym 2015 to 10,83 proc.