Telewizja Republika, jest polską stacją telewizyjną, której redaktor naczelną jest Dorota Kania. TV Republika jest dostępna za pośrednictwem sieci kablowych, cyfrowych platform satelitarnych oraz w internecie – za darmo poprzez stronę telewizjarepulika.pl.
Premiera nowego programu „Major-Krysztopa” w dniu 26.06.2017 roku w godzinach 20.20 -21.00 miała średni rating w minucie AMR 65.347 w grupie A4+. Program ten pokonał w tym paśmie następujące kanały informacyjne: Polsat News w grupie A4+, Superstację w grupie A16-49, Polsat News 2 w obydwu grupach A4+i A 16 – 49.
Dane z dnia 26.06.2017 r. dotyczące TV Republika i Polsat News:
AMR4+

AMR A16-49






AMR to jeden z podstawowych wskaźników określających oglądalność kanału lub programu telewizyjnego w danym czasie. Odnosi się do całej populacji lub do określonej grupy.
Bardzo bobry wynik oglądalności stacja zanotowała również 27.06.2017 roku. „W tym dniu zanotowaliśmy SHR% A4+ 0.14%, w A16-49 0.10%” – czytamy w komunikacie.
SHR to wskaźnik stosowany w telemetrii, który służy do określenia średniego czasu oglądalności danej stacji telewizyjnej lub wybranego programu w stosunku do ogółu czasu spędzonego przez respondenta przed telewizorem. To odsetek osób, które w danym czasie oglądały telewizję i było widzami danego programu.
Program „10.04.2010.Fakty” miał w sumie 116 345 widzów. Na podobnym poziomie kształtuje się oglądalność programu „Geopolityczny tygiel”.
Wszystkie nowe programy wprowadzone po zmianie kierownictwa stacji (od 8 maja br. redaktorem naczelnym Telewizji Republika została Dorota Kania) wszystkie nowo wprowadzone programy zanotowały systematyczny wzrost oglądalności. Jest on porównywalny do Polsat News w tożsamym czasie. Są to „Pod przykryciem”, „Geopolityczny tygiel”, „10.04.2010.Fakty” i „Magazyn wojskowy”.
Swoją oglądalność znacznie poprawiły: główny program informacyjny „Dzisiaj” oraz stałe pozycje programowe m.in. „Kulisy manipulacji”, „W punkt”, „Polityczna kawa”, „Koniec systemu”, „Salonik polityczny”, „Otwartym tekstem”. Systematycznie wzrasta także oglądalność porannego i popołudniowego - wieczornego pasma publicystycznego.