11 lipca Shah, szef firmy specjalizującej się w e-handlu i oferującej aplikacje pozwalające na stworzenie sklepu online, napisał na Twitterze, że oparty na sztucznej inteligencji asysynt Lina pozwala na znacznie szybszą obsługę klienta i skraca czas zarówno pierwszej reakcji na zamówienia, jak i ich realizacji.
Shah poinformował też, że skorzystanie z chatbota pozwoliło mu zwolnić 90 proc. pracowników i zredukować koszty o 85 procent
– podaje dziennik "Hindustan Times". Sam Shah pisze, że było to trudne, ale absolutnie konieczne. Udziela też porad, jak do tego doprowadzić.
We had to layoff 90% of our support team because of this AI chatbot.
— Suumit Shah (@suumitshah) July 10, 2023
Tough? Yes. Necessary? Absolutely.
The results?
Time to first response went from 1m 44s to INSTANT!
Resolution time went from 2h 13m to 3m 12s
Customer support costs reduced by ~85%
Here's how's we did it 🧵
Tweet Shaha wywołał burzę na Twitterze - pisze 20minutes.
Portal przypomina, że według raportu banku Goldman Sachs z marca, sztuczna inteligencja spowoduje likwidację 300 mln miejsc pracy na świecie.