Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ »
Z OSTATNIEJ CHWILI
Rząd Izraela zatwierdził porozumienie z palestyńskim Hamasem w sprawie zawieszenia broni w Strefie Gazy oraz uwolnienia zakładników • • •

Tomasz Bagiński przygotował spot dla polskiego banku. W tle - dwie znaczące rocznice

PKO BP rusza z nową kampanią i nowym konceptem komunikacji marketingowej. Pierwszy spot reklamowy zrobił Tomek Bagiński - czytamy w dzisiejszym "Pulsie Biznesu". W tle - 100. rocznica istnienia banku.

By Warszawska rog Szerokiej, Tomaszow Mazowiecki - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=58061664

Jak napisał "PB", bank przygotował nową kampanię reklamową, która ma ruszyć dzisiaj.

- Oprócz reklam produktowych będzie sporo reklam wizerunkowych, z odwołaniami do historii Polski, a wszystko to w kontekście tegorocznego jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości i przygotowań do setnej rocznicy istnienia PKO BP, która stuknie w przyszłym roku

 - czytamy w gazecie.

- Pokazujemy, jak silne związki łączą bank z Polską, że był on obecny we wszystkich kluczowych wydarzeniach w kraju

 - mówi w "PB" szef marketingu PKO BP Michał Kuczmierowski.

 



Źródło: PAP, niezalezna.pl

#Tomasz Bagiński #bagiński #PKO BP #spot #100 lecie odzyskania niepoległości

redakcja