Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Polska

„Tak” dla LGBT, „nie” dla różańca. Ratusz blokuje reklamę inicjatywy modlitewnej przed sejmem

Władze miasta zatrzymały emisję reklamy inicjatywy „Otoczmy Sejm różańcem świętym” w warszawskich tramwajach – przekonują jej organizatorzy. – To prześladowanie na tle religijnym i złamanie praw konstytucyjnych. Skierujemy sprawę do sądu – mówi „Codziennej” Marcin Dybowski z Krucjaty Różańcowej dla Ojczyzny. Zaledwie kilka dni temu prezydent z otwartymi ramionami witała w Warszawie aktywistów LGBT.

11 listopada sejm po raz szósty zostanie otoczony modlitwą różańcową. Po raz pierwszy wydarzenie miało być reklamowane.

Reklama

Zwróciliśmy się do firmy, która zajmuje się udostępnianiem nośników medialnych w metrze i tramwajach. Z przedstawionej nam oferty wybraliśmy Tramwaje Warszawskie jako najbardziej nam odpowiadające. Wystawiono nam fakturę, a reklama po dostosowaniu jej do regulaminu została przyjęta

– mówi nam Marcin Dybowski z Krucjaty Różańcowej dla Ojczyzny, która organizuje wydarzenie.

Okazało się jednak, że jest problem z emisją reklamy.

Najpierw na poziomie samych Tramwajów Warszawskich, a potem się okazało, że TW – chociaż nigdy tego nie robią – zwróciły się do ratusza z zapytaniem, czy wolno im taką reklamę publikować. Dostali odpowiedź, że nie

– relacjonuje Dybowski.

Wydarzenie zostało zgłoszone do ratusza i jest zgromadzeniem legalnym. 

Te same władze łożą pieniądze na satanistyczne sztuki czy reklamowanie wydarzeń zdecydowanie negatywnych, a nam odmawiają reklamy akcji modlitewnej. To jest ewidentne prześladowanie na tle religijnym i złamanie praw konstytucyjnych. Skierujemy sprawę do sądu

– zapowiada nasz rozmówca.

Cały tekst w dzisiejszej „Gazecie Polskiej Codziennie”

Polecamy wtorkowe wydanie #GPC:
Jan Przemyłski: "Polacy czekają na swoich bohaterów"
Klaudia Dadura: "Kilkanaście miesięcy śledztwa i puste teczki"
Dorota Łomicka: „Tak” dla LGBT, „nie” dla różańca"
Lucyna Piwowarska: "Morawiecki dzieli nadwyżkę" pic.twitter.com/sQWDR020CD

— GP Codziennie (@GPCodziennie) 8 listopada 2017

 

Reklama